وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ولایت فقیه؛ ضامن امنیت و پیشرفت

شاهد هستیم در همین قضیه انتخابات ریاست جمهوری نوعی انقلاب رخ داد؛ انقلابی که در ساختارهاست و این بحران‌های اجتماعی را برای رسیدن به آینده ای بسیار پویا و پیشرفته ایجاد کرد

ادامه مطلب ...

اختصاص 400 میلیون دلار توسط «سیا» برای ایجاد آشوب در ایران

به گزارش رادیو موندیال، «میرزا بیگ» یک ژنرال سابق پاکستان اعلام کرد که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» مبلغ 400 میلیون دلار در ایران هزینه کرده تا پس از انتخابات در این کشور، آشوب به راه بیندازد.
از سوی دیگر تلویزیون سی‌ان‌ان گزارش داد که آمریکا 10 هزار ابزار جاسوسی برای افرادی در ایران در ارتباط با اغتشاشات اخیر فرستاده است.

شکایت جمع کثیر کسبه تهرانی از میرحسین موسوی به مراجع قضایی

برگزاری تجمعات غیرقانونی اخیر که با دعوت قبلی میرحسین موسوی در برخی نقاط شهر تهران انجام شد و منجر به اغتشاشات و آشوبهای خیابانی گردید، خسارتهای مالی فراوانی به جمع زیادی از تجار و کسبه تهرانی وارد ‌آورد.
برگزاری این راهپیمایی‌ها و تجمعات غیر قانونی و آشوبها و اغتشاشات، بسیاری از کسبه و مغازه‌دارها در نقاط مرکزی شهر را مجبور به تعطیلی مغازه‌های شان طی روزهای اخیر کرده است و این افراد کسب و کار خود را تعطیل کردند.

ادامه مطلب ...

بیانات رهبری موجب نقش بر آب شدن نقشه بیگانگان خواهد شد

علی اکبر ناطق نوری در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب با تاکید بر فصل الخطاب بودن بیانات ایشان تصریح کرد: اینجانب از آغاز مبارزه مطیع و فرمانبردار امام راحل (ره) بوده و اکنون نیز در اختیار رهبری معظم انقلاب هستم.

ادامه مطلب ...

اختلاف و مشاجره میان مجمع روحانیون و موسوی بالا گرفت

تجمعات و آشوب‌های روز گذشته که به کشته شدن تنی چند و تخریب اموال عمومی منجر شد، باعث بروز اختلاف و مشاجره شدید میان برخی اعضای مجمع روحانیون و میرحسین موسوی شده است.

ادامه مطلب ...

شناسایی و بازداشت عوامل مسلح منافقین در اغتشاشات دیشب

در جریان اغتشاشات دیشب تهران تعدادی از عوامل مرتبط با گروهک تروریستی منافقین همراه با مقادیر معتنابهی به سلاح گرم بازداشت شده‌اند.
این گروه در نقاط مختلف به صورت کور به تجمع‌ها خیابانی و نیروهای انتظامی تیراندازی می‌کردند.
برپایه این گزارش مادر و دختری از خانواده یکی از معدومان منافقین نیز حضور دارند.
این گروه تروریستی سلاح‌های ام پی فایو،‌ کلت کمری ، نارنجک و کوکتل مولوتوف در اختیار دارند.

ری‌شهری: بزرگترین حق، حفظ نظام است

آیت‌الله محمدی ری شهری گفت: تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در خطبه‌های نمازجمعه تهران وظیفه شرعی و ملی تمامی علاقه‌مندان به ایران و اسلام است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی حج افزود: بی‌شک هرگونه موضع گیری در برابر فرمایشات ایشان موجب خدشه دارشدن وحدت ملی به سود دشمنان ایران و انقلاب و به زیان همه جریان‌های علاقمند به امام و استقلال ایران خواهد بود.

ادامه مطلب ...

احمد خاتمی: رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود

آیت‌الله سید احمد خاتمی در همایش طلاب و فضلای استان کرمان بر لزوم تبعیت از ولایت‌فقیه و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی، و هوشیاری مردم به ویژه در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 22 خرداد گفت: دوران بعد از انتخابات باید دوره صفا و برادری بین مردم باشد و رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در خصوص مسایل روز باید عالم به حوادث و جریانات باشیم،گفت: باید اهل‌بصیرت و صبر باشیم و مواضع حق خود را بشناسیم و نسبت به ایجاد جنگ روانی و راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی از سوی دشمنان و افراد ناآگاه هوشیار باشیم.

متن نامه احمدی نژاد به رهبر انقلاب

رییس‌جمهور در پیامی با قدردانی از بیانات راهگشا و مقتدرانه رهبر انقلاب در صحنه عظیم و حماسی نماز جمعه بر پیگیری قاطعانه مواضع ایشان از سوی توسط دولت تأکید کرد.

ادامه مطلب ...

طرفداران موسوی مسجد لولاگر در خیابان آذربایجان را به آتش کشیدند

حامیان میرحسین موسوی که اراذل و اوباش و برخی گروهک‌ها با آنها همراه شده بودند، دقایقی پیش مسجد لولاگر در خیابان آذربایجان را به آتش کشیدند که این آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

ادامه مطلب ...

شورای نگهبان با دقت تمام شکایات واصله را بررسی خواهد کرد

دبیر شورای نگهبان در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب با اشاره به بررسی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در این شورا تاکید کرد: شورای‌نگهبان بر حسب ارشادات حضرتعالی و وظیفه قانونی خود، آمادگی کامل دارد بر حسب وظیفه قانونی خود به دقت در فرصت قانونی به شکایات واصله رسیدگی و اعلام نتیجه نماید.

ادامه مطلب ...

موسوی سازو کار قانونی مراجعه به شورای نگهبان را نپذیرفت

میر حسین موسوی با انتشار بیانیه ای سازو کار قانونی مراجعه به شورای نگهبان را که در اندیشه امام خمینی (ره) و میثاق ملی مورد تاکید قرار گرفته را نپذیرفته و بر تمکین به رای ملت و رای قانون بی توجهی کرد.

ادامه مطلب ...

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح درباره انتخابات

پیروزی بزرگ ملت ایران در کسب حد نصاب انتخابات دهم ریاست جمهوری، برگ زرینی است که بایستی امنتی ملی کشور را در مرتبه ای اعلا حفظ و صیانت نماید.
ادامه مطلب ...

اغتشاشگران به مردم عادی حمله کردند

اغتشاشگران که به بهانه حمایت از میرحسین موسوی دست به تجمع غیرقانونی زده و قصد ورود به خیابان آزادی را دارند، با پرتاب سنگ به مردم عادی و تخریب اموال عمومی موجب رعب و وحشت در میان مردم شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حامیان موسوی در حوالی خیابان اسکندری با پرتاب سنگ به مردم عادی موجبات رعب و وحشت آنان را فراهم کردند.

تعداد این افراد به حدود ‪ ۱۰۰‬تا ‪ ۱۵۰‬نفر می‌رسد که این اقدام آنان موجب متفرق شدن کسانی شده است که از مردم عادی بوده و در حال بازگشت از محل کار به منزلشان هستند.

نیروهای انتظامی مستقر در این محل قصد دارند با آرامش آنان را متفرق کنند

بیانیه آشوریان ایران : آشوبگری جفا به تمام ملت است

انجمن آشوری های تهران و اتحاد انجمن های آشوری ایران به مناسبت انتخابات اخیر بیانیه ای منتشر و در آن با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرده است: آحاد میهن مان چشم به گشودن گره های احتمالی از مجراهای قانونی است.

به گزارش خبرگزاری مهر متن بیانیه به این شرح است:

انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با خیل عظیم و میلیونی ملت ایران، یک بار دیگر نشان داد که ایرانیان با دلبستگی به تمامی رخدادهای میهن مان پس از پیروزی انقلاب بزرگ و شکوهمند حضوری سترگ و حماسه ساز دارند.

ادامه مطلب ...

جزئیات بمبگذاری در حرم امام(ره)

یک منبع آگاه امنیتی با تأیید خبر بمبگذاری در حرم امام خمینی(ره) گفت: ساعتی پیش یک فرد حامل مواد منفجره که قصد ورود به حرم امام خمینی را داشت توسط یگان‌های امنیتی حرم شناسایی شد.
بر اساس این گزارش بمبگذار بعد از شناسایی به سمت ضلع شمالی حرم فرار کرد و خود را منفجر کرد که باعث کشته شدن فرد بمبگذار و مجروح شدن دو تن از زائران حرم امام خمینی(ره) شد.

اعترافات 2 تن از منافقین بازداشت شده در اغتشاشات اخیر

3 ماه در مقر منافقین آموزش‌ آتش‌زدن اتوبوس و حمله به پایگاه‌ها را دیدم
ادامه مطلب ...

انعکاس گسترده سخنان رهبری در رسانه های روسی زبان

رسانه های روسی زبان ضمن پوشش گسترده سخنان دیروز مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران به تحلیل آن پرداختند.

ادامه مطلب ...

پاسخ به 8 شبهه انتخاباتی

میرحسین موسوی در اصلی ترین شکوائیه اش نسبت به نتایج انتخابات شکوهمند 22 خرداد به نکاتی اشاره کرد که در ذیل به مرور این شبهات و پاسخ به آنها می پردازیم.

ادامه مطلب ...

بازتاب گسترده بین المللی بیانات رهبر معظم انقلاب

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عالی ایران در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفته است ملت کسی را که می‌خواست (احمدی‌نژاد) انتخاب کرد و نظرات او در سیاست داخلی و خارجی با نظرات من نزدیک

است.


ادامه مطلب ...

از بین سه نامزد معترض فقط رضایی در جلسه شورای نگهبان حضور یافت

از بین سه نامزد معترض به انتخابات ریاست جمهوری که شایات خود را به شورای نگهبان ارایه کرده اند، تنها محسن رضایی در جلسه عمومی فوق‌العاده شورای نگهبان که صبح امروز شنبه برگزار شد، حضور یافت.

ادامه مطلب ...

نامه فرمانده ناجا به میرحسین

در پایان اعلام می نمایم که در صورت تداوم رویه کنونی ناجا در راستای حفظ نظم و امنیت جامعه و مردم، بصورت قاطع با اقدامات غیرقانونی براساس وظایف ذاتی خود برخورد خواهد کرد و جای هیچ گله ای وجود نخواهد داشت.
ادامه مطلب ...

کاخ سفید هنوز خواستار مذاکره با ایران است

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد دولت آمریکا گمان نمی کند جریانات پیش آمده پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران، تاثیری بر برنامه اتمی این کشور داشته باشد.

ادامه مطلب ...

مجمع روحانیون مبارز: راهپیمایی امروز لغو شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع روحانیون مبارز، در این بیانیه آمده است: مجمع روحانیون مبارز درخواست مجوز راهپیمایی برای روز شنبه ‌30 خرداد 88 کرده بود که با کمال تاسف مراجع ذیربط از صدور مجوز خودداری نمودند. بنابراین مجمع برنامه‌ای جهت راهپیمایی امروز نخواهد داشت.
در ادامه این بیانیه با طفره رفتن از پذیرش عواقب و تبعات آشوب ها وتجمع های غیرقانونی آمده است: مسئولیت حفظ امنیت مردم به عهده دولت و مسؤلان امنیت کشور گذارده شده است.
مجمع روحانیون مبارز همچنین خاطرنشان کرده است: از همه طرق ممکن برای تامین خواست‌های منطقی و مشروع اقدام خواهیم کرد.

گویی امام باردیگر بازگشته بود

دیروز نماز جمعه تاریخی تهران برگزار شد و مقام معظم رهبری در این نماز جمعه تاریخی سخنان بسیار مهمی در خصوص انتخابات و حوادث قبل و بعد آن ایراد کردند. دقت نظر و صلابت استدلال این خطبه ها همه را به یاد امام عزیز انداخت و گویی دیروز امام بازگشته بود. متن کامل سخنان ایشان بدین شرح است.

ادامه مطلب ...

سیداحمدخاتمی:اعلام به راهپیمایی با نهی صریح رهبری ضدیت با ولایت است

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب در خطبه دوم نماز جمعه امروز تهران اعلام کردند باید تظاهرات خیابانی به پایان برسد، معنای سخنان معظم له آن است که از این پس اعلام به راهپیمایی، ضدیت با ولایت فقیه است.

ادامه مطلب ...

اوباما از اظهارنظر صریح درباره وقایع اخیر ایران پرهیز می‌کند

شبکه خبری یورونیوز اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا از اظهارنظر صریح درباره وقایع اخیر ایران خودداری می‌کند.

ادامه مطلب ...

اطلاعیه مهم دفتر هاشمی رفسنجانی درباره وقایع اخیر

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، یک منبع آگاه گفت :دفتر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام تا دقایقی دیگر اطلاعیه‌ای درباره وقایع اخیر پس از انتخابات صادر می‌کند.
این مقام آگاه تاکید کرد:‌ دراین اطلاعیه با اشاره به وقایع اخیر و فرصت‌طلبی برخی جریانات و گروه‌های سیاسی و همچنین عناصر معاند و ضدانقلاب بر لزوم حفظ وحدت کلمه مردم و مسئولان تاکید شده است.

انتخابات و مسایل پیرامون آن در کمیسیون‌های مجلس پیگیری می‌شود

کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی این هفته به بررسی انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و مسایل پیرامون آن می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا و بر اساس دستور هفتگی کمیسیون‌های مجلس ، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روز یکشنبه به برسی حوادث کوی دانشگاه تهران و وضعیت دانشگاه‌های کشور می‌پردازند.

صادق محصولی وزیر کشور نیز روز سه شنبه در جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور حضور می‌یابد تا گزارشی از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به نمایندگان ارایه کند.

ایران به برکت ولایت فقیه مشکلات کنونی را پشت سر می‌گذارد

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به حضور گسترده مردم ایران و مشکلات به وجود آمده پس از انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کرد که به برکت وجود ولایت فقیه و حضور رهبری و آگاهی مسئولان و اخلاص عمیق ملت ایران، این مشکل برطرف خواهد شد



ادامه مطلب ...