وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نخستین نشست خبری اعضاء شورای عالی جبهه ایستادگی ایران اسلامی

نخستین نشست خبری جبهه ایستادگی ایران اسلامی صبح سه شنبه 28 تیرماه با حضور دبیران کل احزاب و تشکلهای عضو این جبهه برگزار می شود.

در این نشست خبری که حجت الاسلام سید محمود علوی نماینده مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جبهه ایستادگی ایران اسلامی نیز شرکت خواهد کرد اعضاء و دبیران کل تشکل های عضو، در گفتگو با خبرنگاران به تشریح فضای سیاسی کشور خواهند پرداخت.

گفتنی است،اعضاءجبهه ایستادگی عبارتند از:

1-جبهه حامیان ولایت 2-حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی 3-جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی 4-جمعیت جوانان انقلاب اسلامی  5-جمعیت پیروان حضرت زینب 6-حزب سبز 7-حزب نیک اندیشان ایران اسلامی 8-انجمن بین المللی جنبش ضد صهیونیستی 9- مجمع اسلامی آرمان ملت ایران 10-خدمتگذاران ایران اسلامی 11-مجمع عالی نخبگان ایران.

در دیدار سلحشور با رضایی چه گذشت؟

در جلسه خصوصی و صمیمانه محسن رضایی و فرج‌الله سلحشور که در دفتر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، سلحشور به بیان مشکلات کارگردانان دغدغه‌مند پرداخت که با پیشنهادها و قول مساعدت‌هایی از سوی محسن رضایی همراه بود.

در این دیدار سلحشور با بیان اینکه از زمانی که وارد سینما شده در کار مذهبی بوده است، اظهار داشت: غیرمذهبی‌ترین کارهایم آثار مربوط به جبهه است و فعالیت مستقیم بنده کار قرآنی است، هرچند کار جبهه‌ای را مذهبی‌تر می‌دانم.

وی ادامه داد: از زمانی که در مسجد با نمایش فعالیت خود را شروع کردم این دغدغه را داشتم که چگونه سینما و تلویزیون می‌تواند برای ما شود چرا که فرهنگ، مبانی، اصول و فلسفه آن مربوط به فرهنگ‌ دیگری است لذا به‌دنبال ماهیت فیلم‌سازی مذهبی بودم.

ادامه مطلب ...

باید همه برای آرامش سیاسی جامعه و ایجاد وحدت تلاش کنیم

نخستین همایش نخبگان حامیان ولایت عصر چهارشنبه در تهران برگزار شد.

مرتضی طلایی ـ عضو شورای شهر تهران ـ در این مراسم گفت: باید همه برای آرامش سیاسی جامعه و ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنیم.

او با بیان این که خرد سیاسی در بستر آرامش سیاسی می‌تواند رشد کند، افزود: نخبگان سیاسی و گروه‌های ولایت‌مدار و اصولگرا باید برای آرامش سیاسی کشور تلاش کنند چرا که در پرتو خرد سیاسی می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم.

طلایی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم یک حزب الهی و اصولگرایی واقعی باشیم باید کارآمدی نظام را جهت تامین نیازهای مادی و معنوی بالا ببریم و این تنها با عمل امکان‌پذیر است نه با شعار.

ادامه مطلب ...

نمی‌توانیم با آقایان منحرف‌ و فتنه‌گر‌ مدارا و مماشات کنیم

سخنرانان جلسه این هفته حامیان ولایت آقایان الهیار ملکشاهی و حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نوروزی بودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم  سالروز 7 تیر را روز شهادت ابر مرد رجال ایران اسلامی و انسان بزرگ به همراه 72 تن از یارانش عنوان کرد.


وی که نخستین آزاده روحانی دفاع مقدس است،‌ با اشاره به نقش شهید بهشتی و دیگر شهدا در انقلاب اسلامی‌ اظهار داشت: برای بیمه شدن راه جمهوری اسلامی باید راه شهید بهشتی و یارانش را ادامه دهیم.

نوروزی علت شکست احزاب و گروه‌های سیاسی امروز را دوری از مسیر اصلی شهدایی همچون آیت‌الله بهشتی خواند و گفت: شهید بهشتی در حوزه ولایت فقیه، روحانیت و اسلام در انقلاب، انقلابی بودن و انقلابی ماندن، اقتصاد و فرهنگ اسلامی نظریه‌پرداز و یک تئوریسین بود.

* تحمل شهید بهشتی در برابر توهین و تهمت‌ها بی‌بدیل بود

وی‌ صبر و تحمل شهید بهشتی را بسیار بی‌بدیل دانست و اظهار داشت: فاشیسم، آمریکایی و قدرت‌طلب برچسب‌هایی بودند که آن روزها به شهید بهشتی می‌زدند و وی به خاطر انقلاب اسلامی این جنگ روانی را تحمل می‌کرد.

ادامه مطلب ...

سرویس هوشمند پیام کوتاه حامیان ولایت راه اندازی شد

سرویس هوشمند پیام کوتاه حامیان ولایت راه اندازی شد

با استعانت از خداوند متعال،سرویس هوشمند پیام کوتاه حامیان ولایت راه اندازی شد.شماره سرویس ۳۰۰۰۵۳۴۵ بوده و دوستان محترم می توانند نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات یا درخواست خود از دبیرکل را به این شماره ارسال فرمایند.