وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کاندیدهای وابسته به جریان انحرافی به مردم معرفی می‌شوند‌

دلاور صیامی  در نخستین همایش حامیان ولایت استان لرستان با موضوع میثاق با امام شهدا و رهبری در مسجد صاحب زمان (عج) خرم‌آباد فعالیت تشکل‌های سیاسی و احزاب در کشور را مطلوب ندانست و گفت: منفعت‌طلبی و فقدان برنامه‌ریزی مشکل تشکل‌ها و احزاب سیاسی در کشور است.
وی اظهار داشت: به رغم سابقه 100 ساله حزب و حزب بازی در کشور اما این احزاب به دلیل نداشتن برنامه مدون و نیز منفعت طلبی، کارنامه موفقی نداشته‌اند.
صیامی افزود: احزاب در کشو پیش از برگزاری هر انتخابات طلوع می‌کنند و هنوز انتخابات به پایان نرسیده است، غروب می‌کنند.
دبیر کل حامیان ولایت با اشاره به نزدیکی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرکت کنندگان در همایش توصیه کرد در جریان تبلیغات نامزدها، مراقب افراد چند چهره باشند.
صیامی همچنین گفت: متأسفانه تشکل‌ها و احزاب سیاسی در کشور به گونه‌ای عمل می‌کنند، که حتی افراد مؤمن و ولایی را صرف اینکه با افکار آنان هماهنگ نیست طرد می‌کنند، که این شیوه حامیان ولایت نیست.

ادامه مطلب ...

شهادت توفیق الهی و مایه ی برکت و عروج برتر است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی با گرامیداشت یاد شهدای  سازمان جهاد خود کفایی سپاه پاسداران، خصوصا سردار سرلشکر حسن مقدم خاطر نشان کردند: محصول تلاشهای این عناصر ممتاز، هم اکنون در اختیار مردان جهاد است و تربیت شدگان آن مجموعه، از کفایت لازم برای ادامه ی آن خط نورانی برخوردارند.

ادامه مطلب ...

از رسانه ملی می خواهیم میزگردی با حضور طرفین برگزار کند

شهردار تهران با اشاره به اینکه با گذشت 9 ماه از سال حتی یک ریال یارانه بلیت به مترو پرداخت نشده در حالی که باید تاکنون حداقل دو سوم بودجه مصوب را پرداخت می کردند ، گفت : ما می خواهیم که رسانه ملی میزگردی را برگزار کند تا طرفین بیایند و مستندات و حرف های خود را مطرح کنند و در نهایت مردم قضاوت کنند

ادامه مطلب ...