وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

همایش شایسته‌ گزینی جبهه حامیان ولایت برگزار می‌شود

دبیر شورای مرکزی و مدیر روابط عمومی جبهه حامیان ولایت با اعلام این که لیست کامل تهران و سایر استانهای جبهه حامیان ولایت تا چند روز آینده اعلام خواهد شد افزود : همایش بزرگ جبهه حامیان ولایت با عنوان ((شایسته گزینی )) در تاریخ پنج شنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۱۵ الی ۱۷ در حسینیه ی فاطمیون واقع در خیابان مجاهدین اسلام برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب ...

لیست 17 کاندیدای جبهه مردمی اصلاحات قطعی شد

لیست 16 کاندیدای جبهه مردمی اصلاحات در تهران قطعی شد.

اسامی این جبهه به شرح ذیل است:

الهه راستگو

علیرضا محجوب

علی مطهری

امیدوار رضایی

سید حسین هاشمی

ادامه مطلب ...

لیست 21 کاندیدای ائتلاف بزرگ اصولگرایان نهایی شد

ائتلاف بزرگ اصولگرایان لیست 21 کاندیدای نهایی لیست خود را منتشر کرد.

اسامی این ائتلاف به شرح ذیل است:

1- حسن غفوری فرد

2- حجت الاسلام نواب

3-علی عباسپور تهرانی فرد

ادامه مطلب ...

16 کاندیدای جبهه جهادگران ایران اسلامی قطعی شد

لیست 16 کاندیدای انتخابات مجلس نهم جبهه جهادگران ایران اسلامی قطعی شد.

اسامی این جبهه به شرح ذیل است:

1- حجت الاسلام سید محمود علوی

2- علی مطهری

3- مهدی شیرکوند

4- ابراهیم انصاریان

5- الهام امین زاده

ادامه مطلب ...

لیست جبهه حامیان ولایت در تهران اعلام شد

دلاور صیامی دبیر کل جبهه حامیان ولایت در گفتگو با خبرنگاران از قطعی شدن لیست تهران این جبهه خبر داد و گفت: ۲۶ نفر از لیست تهران تعیین شده اند و احتمالا در روزهای آینده ۵ نفر به این لیست اضافه و همچنین لیست شهرستانها نیز منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب ...

امروز صدای شکستن نظام سرمایه داری به گوش می رسد

رئیس دفتر رهبر مقام معظم رهبری با اشاره به نامه تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کورباچف رهبر شوری سابق و پیش بینی سقوط نظام کمونیستی شوروی سابق گفت: امروز صدای شکستن نظام سرمایه داری به گوش می رسد.

ادامه مطلب ...

آغاز نصب بنرهای ائتلاف‌های انتخاباتی در تهران

برخی از گروه‌های سیاسی با نصب بنرهایی در شهر تهران، معرفی ائتلاف های انتخاباتی خود را بدون ذکر نام کاندیداها آغاز کردند.

ادامه مطلب ...

راهکار مطهری برای دفع تحریم‌ها و تهدیدها

علی مطهری در نشست هفتگی جبهه حامیان ولایت اظهار کرد: انتخابات دور نهم مجلس، اهمیت خاصی دارد و آینده کشور را تضمین می‌کند، زیرا اکنون در شرایط بحرانی هستیم و تحریم‌های اقتصادی، نظامی و سیاسی از همه طرف ما را محاصره کرده ‌است و بهترین راه دفع این تحریم‌ها و تهدیدها همبستگی ملی است.


ادامه مطلب ...

ملت ایران در انتخابات ۱۲ اسفند ضربه سخت دیگری به دشمن خواهد زد

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: ملت ایران با این بصیرت، ایستادگی و حضور به هنگام در صحنه، هیچگاه شکست نخواهد خورد و در انتخابات 12 اسفند نیز ملت بار دیگر هوشیاری و موقع شناسی خود را نشان خواهد داد و با حضور پرشور و فراوان خود در انتخابات مجلس نهم، ضربه سخت دیگری به دشمن خواهد زد.

ادامه مطلب ...

دستاوردهای هسته ای جدید ایران ضربه ای سخت به آمریکا و اروپا بود

یک خبرگزاری غربی نوشت که ایران با رونمایی دستاوردهای هسته ای جدید ضربه ای سخت به فشارهای آمریکا و اتحادیه اروپا زد.

ادامه مطلب ...

تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان از فردا آغاز می‌شود

اسامی و مشخصات نامزدهای انتخابات سومین میان دوره‌ای چهارمین دوره خبرگان رهبری استان‌های خراسان رضوی و کردستان اعلام شد.

ادامه مطلب ...

بازتاب دستاوردهای هسته‌یی جدید ایران

دستاوردهای هسته‌یی جدید ایران که امروز با حضور رییس جمهور رونمایی شد بازتابی گسترده در رسانه‌های خارجی داشت.

 

رویترز در گزارشی با عنوان «ایران پیشرفت‌های هسته‌یی را در بوق و کرنا و بن‌بست با غرب را تعمیق کرد»، نوشت: «ایران پیشرفت‌های خود در عرصه فن‌آوری هسته‌یی را روز چهارشنبه در بوق و کرنا کرد و از سانتریفیوژهای جدید برای غنی‌سازی اورانیوم و تولید سوخت بومی رآکتور هسته‌یی در اقدامی خبر داد که تحریک کننده جریان به سمت رویارویی با غرب درباره برنامه‌ی هسته‌یی ایران است.»

ادامه مطلب ...

اعلام موجودیت "ائتلاف بزرگ اصولگرایان"

در نشستی خبری که با حضور حسن غفوری فرد، سید ابوالحسن نواب و طاهره نظری برگزار شد، ائتلاف بزرگ اصولگرایان رسماً‌ اعلام موجودیت کرد.
ائتلاف بزرگ اصولگرایان امروز چهارشنبه در نشست خبری که با حضور چهره‌‌های شاخص این ائتلاف برگزار شد، اعلام موجودیت خود را برای شرکت در انتخابات مجلس نهم رسماً‌ اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

فهرست 20 نفره جبهه ایستادگی

پس از اعلام فهرست سی نفره جبهه پایداری در تهران اسامی 20 نفر از فهرست جبهه ایستادگی ایران اسلامی در حوزه انتخابی تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نهایی شد.

ادامه مطلب ...

احمدی‌نژاد فردا از دستاوردهای جدید هسته‌ای رونمایی می‌کند

فردا با حضور رئیس‌جمهور از برخی دستاوردهای جدید و ارزشمند دانشمندان هسته‌ای کشورمان در عرصه انرژی اتمی رونمایی می‌شود.

ادامه مطلب ...

حضور سه جریان حامی دولت در انتخابات

یک جریان‏‏«احمدی‌نژاد آری، مشایی نه»است که جبهه پایداری آن را نمایندگی می‌کند.جریان دیگر«احمدی‌نژاد آری، سکوت در مقابل مشائی»است که جبهه حامیان گفتمان انقلاب اسلامی نماد آن است وجریان سوم،«هم مشائی‏ هم احمدی‌نژاد» است...

ادامه مطلب ...

فضای انتخابات باید سالم باشد

حضرت آیت الله خامنه ای ضمن تاکید بر رقابت سالم و بدون تهمت زنی و بدگویی نامزدها در انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمودند: فضای انتخابات باید سالم باشد.

ادامه مطلب ...

اذعان رسانه های خارجی به مشارکت میلیونی مردم

حماسه باشکوه مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور میلیونی آنها در راهپیمایی 22 بهمن همچنان در رسانه های منطقه ای و بین المللی بازتاب دارد و آنها حضور مردم را میلیونی توصیف کردند.

ادامه مطلب ...

احتمالا حداد عادل سرلیست جبهه متحد اصولگرایان است

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: سرلیست جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات مجلس نهم را نظر سنجی ها مشخص می کند و بر این اساس فکر می کنم سرلیست جبهه متحد آقای حداد عادل باشد.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به انتقادات برخی  درخصوص نامتوازن بودن سهمیه گروه ها و جریان های سیاسی در ترکیب فهرست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت: سهم خواهی گروهی و حزبی در شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان وجود نداشت.

ادامه مطلب ...

کمیته 5 نفره مامور تکمیل فهرست جبهه پایداری در تهران شد

کمیته پنج نفره ای از چهره های اصلی جبهه پایداری مسئول بررسی اساسی و نهایی کردن فهرست جبهه پایداری در تهران شده اند.

هفته گذشته کامران باقر لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری اعلام کرد به زودی فهرست این جبهه منتشر خواهد شد، اما این اتفاق تا امروز رخ نداده است.

به دنبال طولانی شدن روند انتخاب فهرست سی نفره جبهه پایداری در تهران به دلیل تفاوت دیدگاههای اعضا در خصوص اضافه شدن برخی چهره ها به این فهرست، کمیته ای متشکل از صادق محصولی، مرتضی آقاتهرانی، علی اصغر زارعی، روح الله حسینیان و حمید رسایی مامور بررسی ونهایی کردن فهرست تهران شده اند.

همچنین مقرر شده است فهرست نهایی نیز با تایید صادق محصولی چهره شاخص و از اعضای موسس این جبهه منتشر شود.

ادامه مطلب ...

قدردانی سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس از شورای نگهبان

سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس عملکرد شورای نگهبان در ارتباط با اصلاح‌طلبان به هنگام بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس نهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شورای نگهبان در این دوره انتخابات برخورد جناحی نداشته است.

ادامه مطلب ...

امت اسلامی ‌از فرصت‌های کم نظیر بیداری اسلامی استفاده بکند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اتحاد را یکی از نیازهای مبرم امت اسلامی برشمردند و با اشاره به بیداری ملت‌ها و قیام‌های اسلامی منطقه افزودند: تحولات و انقلاب‌های منطقه و همچنین عقب‌نشینی‌های پی در پی آمریکا و دستگاه‌های استکباری و ضعف روزافزون رژیم صهیونیستی، فرصت‌های کم‌نظیری برای امت اسلامی است که باید از آن نهایت استفاده را کنند.

ادامه مطلب ...

اسامی 28 نفر از اعضای جبهه پایداری نهایی شد

اسامی 28 نفر از فهرست 30 نفره جبهه پایداری در تهران مشخص شده است که  با اضافه شدن دو نفر دیگر فهرست این جبهه در تهران نهایی خواهد شد.

پیش از این سخنگوی جبهه پایداری در روز های اخیر اعلام کرده بود که تا پایان این هفته فهرست 30 نفره این جبهه در تهران اعلام می شود تا اینکه باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد لیست نهایی این جبهه در هفته آینده نهایی خواهد شد.

گفته می شود 6 کاندیدای مشترک بین دو فهرست جبهه متحد و جبهه پایداری وجود دارد.

ادامه مطلب ...

جریان انحرافی اصلی ترین رقیب اصولگرایان است

دبیر جبهه متحد اصولگرایان در استان اردبیل گفت: جریان انحرافی اصلی ترین رقیب برای اصولگرایان و تمامی گروه های سیاسی کشور در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی است.

ادامه مطلب ...

آخرین آمار تایید صلاحیت شدگان مجلس نهم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: با توجه به آمار ثبت‌نامی‌ها برای انتخابات مجلس نهم بیش از ۶۸ درصد ثبت‌نام‌کنندگان تایید صلاحیت شده‌اند که آمار تایید صلاحیت شدگان به ۳۳۲۰ نفر افزایش یافت.

ادامه مطلب ...

میلیون‌ها ایرانی در ۲۲ بهمن به خیابانها می‌آیند

رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کردند: هر سال و حتی در بدترین شرایط جوی، میلیونها نفر در سراسر کشور، در 22 بهمن به خیابانها می آیند و سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی می دارند، در 22 بهمن امسال نیز به توفیق الهی و با هدایت خداوند متعال، همه خواهند دید که مردم ایران چگونه به میدان خواهند آمد.

ادامه مطلب ...

حضور نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در سایر لیست‌ها مشکلی ندارد

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه حامیان ولایت با حضور در همایش "انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس نهم و بیداری اسلامی" که در تالار علامه امنیی دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از محورهای مهم در تدوین انقلاب اسلامی تحلیل در مقوله مهم اسلامیت، جمهوریت و جایگاه آن در شکل‌گیری نظام اسلامی گفت: تحلیل درست امام‌خمینی(ره) از شرایط امروز منطقه و جهان و دریافت نقش مردم در شکل گیری نظام‌های سیاسی و ضرورت ارائه مقابل قابل قبول از نظام اسلامی برای رویارویی با مقوله دموکراسی غرب جمهوری اسلامی را مطرح فرمودند.

ادامه مطلب ...

فهرست 30 نفره جبهه متحد اصولگرایان در تهران اعلام شد

سخنگوی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان فهرست 30 نفره این جبهه در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

مطهری سرلیست جبهه حامیان ولایت است

دلاور صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت امروز سه شنبه در نشست خبری با بیان اینکه حضور 12 نفر از نامزدهای نمایندگی تهران در انتخابات مجلس در فهرست جبهه متبوعش قطعی شده است، افزود: در این فهرست علی مطهری به عنوان سرلیست تعیین شده است.

ادامه مطلب ...