وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ترکیب اولیه شمارش آرا استان مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس پیگیری های خبرنگاران مهر در شهرهای مازندران و شمارش اولیه آرا در بین حدود 10 درصد حوزه های انتخابیه مازندران ترکیب آرا در حوزه های انتخابیه مازندران مشخص شد.

بر اساس این گزارش از حوزه های انتخابیه مازندران خبر می رسد که در حوزه انتخابیه آمل رقابت بین رضا حاجی پور و عزت الله یوسفیان ملا نماینده فعلی مردم آمل همچنان وجود دارد.

از حوزه انتخابیه رامسر خبر می رسد، شمس الله شریعت نژاد، غلامرضا مشایخی و ابوالفتح نیکنام با هم رقابت تنگاتنگی دارند که یکی از این سه نفر روانه بهارستان می شود.

در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار رقابت سنگین بین ولی الله نانواکناری و مقداد نجف نژاد بوده و سید علی ادیانی راد و سید هادی حسینی با آرا بسیار نزدیک با هم رقابت دارند.

همچنین در حوزه انتخابیه نور و محمود آباد که احمد ناطق نوری در هفت دوره مجلس شورای اسلامی پس از پیروزی انقلاب به عنوان قدیمی ترین نماینده در مازندران بوده، با رقابت سنگین عبدالوحید فیاضی در ترکیب اولیه شمارش آرا می رود که از گردونه بهارستان خارج شود.

از حوزه انتخابیه بابل نیز خبر می رسد که علی معلم ثانی و حجت الاسلام علی اکبر ناصری با اختلاف نزدیکی نسبت به یکدیگر همچنان در صدر کسب آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه هستند.

در حوزه انتخابیه مرکز مازندران که رقابت سنگینی بین چهار نامزد انتخاباتی که دو مورد جدید و دو مورد از نمایندگان فعلی مجلس هستند وجود دارد. به گونه ای که محمد دامادی، سید رمضان شجاعی، منصور علی زارعی و علی اصغر یوسف نژاد در این حوزه ها به ترتیب دارای بیشترین آرا هستند.

در حوزه انتخابیه شرق مازندران به عنوان سیاسی ترین حوزه انتخابیه، رقابت بین محمد جمشیدی اردشیری و احمد علی مقیمی بسیار شدید بوده که امکان تصاحب کرسی مجلس نهم برای مقیمی بیشتر متصور می شود.

 بر این اساس پیش بینی می شود شمارش نهایی آرای 9 حوزه انتخابیه برای مشخص شدن 12 نماینده مردم مازندران در مجلس نهم تا حوالی صبح شنبه مشخص شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد