وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت می باشد

دلاور صیامی با بیان اینکه بنده دبیرکل جبهه حامیان ولایت هستم، گفت: مشکینی از این جبهه منفک شده و می‌خواهد با آبروی دیگران بازی کند؛ این کار، کار منافقانه است و اعضای شورای جبهه حامیان ولایت نوری‌زاده، ممی پور، فرخ‌زاده و جوانشیر هستند و مشکینی اصلا ارتباطی با جبهه حامیان ولایت ندارد. 


دلاور صیامی در گفتگو با خبرنگاران درباره اظهارات منافقانه روز گذشته "حجت‌الاسلام مشکینی" اظهار داشت: بنده و 3 نفر از اعضا، موسس جبهه حامیان ولایت بودیم و من 4 سال پیش حکم مشکینی را به عنوان عضویت در شورای روحانیت جبهه امضا کردم.

وی افزود: مشکینی 3 سال پیش به خاطر یک سری مسائل از این جمعیت کنار گذاشته شد.

صیامی با اشاره به اظهارات حجت‌الاسلام مشکینی تصریح کرد: مشکینی از اسم آیت‌الله مشکینی سوء‌ا‌ستفاده می‌کند و نام واقعی ایشان "عبدالصمد قره‌پور" است و همینطور مدعی آن شده که امام جماعت مسجد ارگ است اما وی، امام جماعت آنجا هم نیست بلکه امام جماعت مسجد ارگ، آیت‌الله شبیری زنجانی است و از این عنوان هم سوء ‌استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که اینگونه سخن می‌گویم، با آبروی کسی بازی کردن خوب نیست، وی با آبروی ما بازی کرده است.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه بسیاری از احزاب در کشور فعالیت می‌کنند، تصریح کرد:‌ مشکینی می‌تواند در دیگر احزاب و انجمن‌ها فعالیت کند

صیامی در پاسخ به این سؤال که اکنون دبیر کل جبهه حامیان ولایت کیست، گفت: در طول چند سالی که انتخابات جبهه برگزار شده، بنده به عنوان دبیر حامیان ولایت انتخابات را پرشور کرده و دل مقام معظم رهبری را شاد کردیم.

جبهه حامیان ولایت،قالیباف را انتخاب کرد

صیامی خاطر‌نشان کرد: من در انتخابات گذشته از ایستادگی جدا شدم و بدین خاطر که یک سری اختلافات فکری داشتیم و از سویی به دلیل اینکه جبهه ایستادگی، محسن رضایی را پذیرفت اما حامیان ولایت قالیباف را انتخاب و در نهایت حامیان ولایت در انتخابات لیست جداگانه‌ای ارائه کرد.

وی متذکر شد: اگر مشکینی دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت بود، لیست ارائه می‌کرد اما اصلا شخصی به این نام وجود نداشت و اصلا حضور نداشتند.

صیامی در خاتمه خاطر‌نشان کرد: مشکینی خود منفک شده و می‌خواهد با آبروی دیگران بازی کند و از روی لج‌بازی سعی در تخریب شخصیت ما دارد و دروغ است که گفتند دفتر ما پلمپ شده و در بازداشت هستم، این کار، کار منافقانه است و اعضای شورای جبهه حامیان ولایت نوری‌زاده، ممی پور، فرخ‌زاده و جوانشیر هستند و مشکینی اصلا ارتباطی با جبهه حامیان ولایت ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد