وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

۶۰۰ میلیون یورو هزینه ترخیص واگن‌های مترو

شهردار تهران با بیان اینکه برای ترخیص واگن‌های مترو 600 میلیون یورو هزینه شده است، گفت: قرار بود 50 درصد این مبلغ توسط دولت و مابقی توسط شهرداری پرداخت شود ولی این توافق عملی نشد و شهرداری 100 درصد هزینه‌ها را پرداخت کرد.

ادامه مطلب ...

ایران غنی سازی را متوقف نمی کند

سفیر سابق آمریکا در سرزمینهای اشغالی درخواست نتانیاهو از اوباما برای تعیین خط قرمز برای ایران را غیر منطقی خوانده است.

ادامه مطلب ...

اشتون: جایگزینی برای نظام سوریه نیست

«کاترین اشتون»، امروز چهارشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا با موانع و چالش‌های بسیاری در سوریه مواجه است، گفت که این اتحادیه درصدد اختصاص کمک‌های بشر دوستانه بیشتر به مردم سوریه است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه اظهارات خود با اشاره به اختلافات و شکاف‌های موجود بین معارضان سوری تاکید کرد که هم اکنون جایگزینی واقعی برای نظام دمشق نداریم.

ادامه مطلب ...

مسلمانان جهان خشم و انزجار خود را از جنایتکار آمریکا اعلام کنند

سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به توهین به مقدسات مسلمانان، با صدور اطلاعیه‌ای، از مسلمانان جهان خواست خشم و انزجار خود را نسبت به طراحی ابلهانه و نفرت‌انگیز آمریکا اعلام کنند.


ادامه مطلب ...

ضعف سیستم دفاعی آمریکا در برابر موشک‌های دوربرد ایران

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، شورای تحقیقات ملی آمریکا اعلام کرد، سیستم دفاع موشکی آمریکا دچار نقص است بنابراین این کشور مقابل حملات موشک‌های دور بُرد ایران آسیب‌پذیر است.

بر اساس این گزارش،‌ این گروه 16 نفره که متشکل از دانشمندان ارشد، مهندسان و کارشناسان تسلیحاتی است، به باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد داده، روش استراتژی دفاعی خود را تغییر دهد. در واقع،‌ این گروه پیشنهاد داد، اوباما سیستمی را گسترش دهد که از جرج بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا به ارث برده تا به این طریق بهتر بتواند برای مقابله با موشک‌های دوربرد ایران آماده شود.

ادامه مطلب ...

احمدی:هیچ کس به اندازه قالیباف به تهران علاقه ندارد

به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره محیط زیست شهری،  احمدی که در سن  87 سالگی و با عصا بر روی سن اختتامیه دومین جشنواره محیط زیست شهری حاضر شده بود تاکید کرد: در زندگی ام شهرداری های بسیاری را به چشم دیدم اما هیچ کدام به اندازه جناب قالیباف به شهر تهران علاقمند نبود. ایشان کارهای بسیار بزرگی را برای تهران انجام داده اند. به خصوص در جنوب تهران به احداث فضاهایی پرداخت که جوانان را سرگرم کند.


http://www.havadar.ir/upload_images/images_medium/ahmadi_2012.9.11.10.32.9.0.jpg

ادامه مطلب ...

امروز ایران را با موفقیت های مدیریت شهری تهران می شناسند

سید عنایت هاشمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی تهران سما افزود: پیشرفت های تهران بر هیچکس پوشیده نیست، از این جمله می توان به احداث پروژه های عمرانی با علم روز و به دست و توانایی متخصصان و مهندسان داخلی اشاره کرد که خود افتخاری بی نظیر برای کشورمان به عنوان یک کشور مستقل است.

ادامه مطلب ...

اطلاعیه وزارت کشور درباره انتخابات ریاست‌جمهوری

«سیدصولت مرتضوی» رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری نیاز به استعفا نیست، گفت: اطلاعیه شماره یک صادره شده از سوی وزارت کشور صرفاً ناظر بر انتخابات میان دوره‌ای مجلس است و برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری کسی نیاز به استعفا ندارد.

ادامه مطلب ...

رویترز: ایران مطمئن از پیروزی در جنگ تحریم‌هاست

خبرگزاری رویترز در یک یادداشت تحلیلی ابراز داشته که اگرچه تحریم‌ها اثراتی بر صادرات نفت ایران داشته‌اند اما این اثرات چندان سخت نبوده‌اند.

ادامه مطلب ...

حضور دکتر قالیباف در مهم ترین رویداد شهری جهان

«ششمین مجمع جهانی شهری» به عنوان مهم ترین رویداد شهری جهان، در حالی آغاز به کار  کرد، که ظرف چند روز اخیر این رویداد بین المللی مهم، در داخل کشور با استقبال چندانی روبرو نشده و حتی بهانه ای شده است، تا بسیاری از جریانهای سیاسی مختلف از مدعیان اصولگرایی گرفته تا اصلاح طلبان از آن به عنوان دستمایه ای جهت تخریب شهردار تهران استفاده نمایند.

ادامه مطلب ...

درخواست اهالی ری از رئیس مجلس

جمعی از اهالی شهر ری با ارسال نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کردند محل استانداری استان تهران به شهر ری منتقل شود.

ادامه مطلب ...

فرمایشات رهبر در شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد

شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد  با حضور حضرت ایت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در تهران آغاز بکار کرد.

ادامه مطلب ...