وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ایران غنی سازی را متوقف نمی کند

سفیر سابق آمریکا در سرزمینهای اشغالی درخواست نتانیاهو از اوباما برای تعیین خط قرمز برای ایران را غیر منطقی خوانده است.

روزنامه "واشنگتن پست " چاپ آمریکا در خبری امروز به تاکید مقام معظم رهبری ایران خطاب به رهبران آمریکا درخصوص توقیف فیلم موهن به پیامبر اسلام ( ص) پرداخته و در واکنش به تاکید معظم له، به بهانه محدودیت آزادی بیان نوشت : انجام چنین کاری در آمریکا موجب بروز اختلافات زیادی خواهد شد و مقامات آمریکایی می گویند که نمی توانند آزادی بیان را در این کشور محدود کنند.

"نیویورک پست " به مصاحبه نخست وزیر رژیم صهیونیستی با شبکه تلوزیونی NBC پرداخت وبا اذعان به غلط بودن اطلاعاتی که از داخل ایران به آمریکایی ها می رسد وبه نقل از او نوشت : ایرانی ها در زمینه برنامه هسته ای در حال عبور از خط قرمز هستند و آمریکا نباید درخصوص مسئله هسته ای ایران به اطلاعاتی که از داخل ایران می رسد اعتماد کند. 

"جروزالم پست" چاپ سرزمینهای اشغالی نیز امروز به اظهارات فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پرداخته و به نقل از او نوشت : در ماه های گذشته تروریستها و خرابکارها که در سازمان بین المللی انرژی اتمی هم نفوذ کرده اند با انفجار خط انتقال برق تاسیسات هسته ای فردو قصد داشتند فعالیت این تاسیسات را متوقف کنند.

"مارتین ایندیک" سفیر سابق آمریکا در سرزمینهای اشغالی در مصاحبه با شبکه CBS آمریکا درخواست نتانیاهو از آمریکا برای تعیین خط قرمز برای برنامه هسته ای ایران را غیرمنطقی خواند.

وی در ادامه مصاحبه اش مدعی شد که احتمال دارد سال2013 سال  برخورد نظامی آمریکا و ایران باشد.

رزونامه صهیونیستی " هاآرتص" هم با اشاره به اظهارات فریدون عباسی در سازمان بین المللی انرژی اتمی در وین نوشت ایران قصد ندارد برنامه هسته ایش را متوقف کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد