وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نامزد نهایی ائتلاف سه‌گانه با «تیم» خواهد آمد

علی اکبر ولایتی در خصوص برنامه خود برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما با دو نفر دیگر از دوستانمان یعنی آقایان محمدباقر قالیباف و غلامعلی حداد عادل قراری گذاشته ایم که به اتفاق هم در جهت وحدت اصولگرایان تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس قرار ما بر این است که در نهایت یک نفر از بین ما انتخاب و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 92 شود و دو نفر دیگر از او حمایت کنند.


عضو ائتلاف سه گانه افزود: در نهایت هر کس که بر اساس اتفاق انتخاب شود در هنگام اعلام کاندیداتوری تیم خود را برای تصدی پست ریاست جمهوری و کابینه به مردم معرفی خواهد کرد.

ولایتی که با شبکه المیادین گفتگو می کرد افزود: این یک پدیده جدید و مهم است که امیدواریم در نهایت به نفع کشور باشد و امیدواریم با این روند انتخابات خوبی داشته باشیم.

علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در گفتگویی مشروح با شبکه المیادین لبنان درخصوص مسائل مختلفی از جمله آخرین وضعیت سوریه و نقش کشورهای حاشیه خلیج فارس در این بحران، وضعیت فلسطین و لبنان، شرایط منطقه و آخرین وضعیت بیداری اسلامی سخن گفته است که در روزهای آینده از این شبکه خبری پخش خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد