وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وزیر اطلاعات : غوغاسالاری‌ها نمی‌تواند تاثیری در اراده مردم داشت

وزیر اطلاعات در پاسخ به سئوالی درباره تحرکات اخیر در قبال برگزاری انتخابات مجلس هشتم، تاکید کرد:با توجه به‌اینکه مردم ایران هوشیار هستند، غوغاسالاری‌ها نمی‌تواند تاثیری در اراده آنها داشته باشد و اگر مواردی از اقدامات سازماندهی شده وجود داشته باشد، حتما اعلام خواهد شد.

به‌گزارش خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات، حجت‌الاسلام و المسلمین " غلامحسین محسنی اژه‌ای" ،تصریح کرد : همه دستگاهها و وزارت اطلاعات نهایت تلاش خود را می‌کنند تا انتخابات دریک فضای آرام و مطمئن برگزار شود و همه کسانی که واجد شرایط هستند پای صندوق‌های رای بیایند.

وی تاکیدکرد: تاکنون هیچ مشکلی نداشته‌ایم و مردم هم با رقابت سالم ، بیشتر در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

محسنی‌اژه‌ای با اشاره نزدیک شدن زمان انتخابات گفت: تلاش ما این است که بر همه اوضاع اشراف اطلاعاتی داشته‌باشیم و اقدامات پنهان و آشکار دشمنان و بدخواهان را شناسایی کنیم و به مسوولین اعلام و در صورت نیاز به مردم نیز بگوییم.

وزیر اطلاعات خطاب به احزاب و گروه‌ها گفت : اگر گروهها و احزاب اقدامی انجام دهند یا حرفی بزنند یا مطلبی بنویسند ، وزارت اطلاعات تذکر می‌دهد و آنان نیز گوش می‌کنند اما اگر گوش نکنند،ناچار بایدبه‌دستگاه قضایی معرفی شوند.

وی اظهارداشت: همه گروهها و احزاب که نظام و قانون اساسی و ولایت را قبول دارند ، مراقب و هوشیار هستند که اقداماتی از آنها سر نزند که دشمن بخواهد از آن سوء‌استفاده کند.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: مبنای کار وزارت اطلاعات در خصوص استعلامات داوطلبان نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای‌اسلامی قانون بوده و در این خصوص فقط وضعیت افراد را اعلام کرده‌ایم و اظهارنظری درباره "رد یا تایید صلاحیت" نداشته‌ایم.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال، آیا در بین استعلام‌های صورت گرفته برای انتخابات افرادی بوده‌اند که مشکل امنیتی داشته باشند؟، گفت: اطلاعات لازم در خصوص این افراد به دستگاه‌های مربوطه ارایه شده است.

وی تاکیدکرد:استعلام‌های صورت گرفته برای انتخابات مجلس هشتم از وزارت اطلاعات در موعد مقرر پاسخ داده شده و بقیه کارها بر عهده هیات‌های اجرایی است.
نظرات 1 + ارسال نظر
مقداد پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:44

سلامٌ علیکم
وبلاگ شما در بین وبلاگ ها به دور از هوچی گری، مطالب به روزی داره و امیدوارم موفق باشید
... یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد