وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

استاندار آذربایجان شرقی: انتخابات ، همایش مشروعیت و مقبولیت نظام

" محمد معمار زاده " استاندار آذربایجان شرقی گفت : انتخابات، همایش مشروعیت و مقبولیت نظام بوده و علاقه‌مندی مردم به نظام در این رقابت متبلور می‌شود.


معمارزاده روز دوشنبه در جمع اعضای ستادهای بازرسی انتخابات شهرستانهای این استان اظهارداشت: همواره در طول تاریخ انقلاب، پشتیبانی از نظام و تبلور علاقه‌مندی مردم به نظام در انتخابات نمایش داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: موقعیت کنونی ایران درجامعه بین‌الملل بسیار حساس بوده و دشمنان انقلاب با هر حربه و ابزاری که شده سعی در ضربه زدن به انقلاب و کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات را دارند.

معمارزاده گفت: یکی از این حربه‌ها و آرزوهای دیرین دشمنان، جدا کردن مردم از انقلاب بوده که هیچگاه در این راه توفیقی بدست نیاورده‌اند.

وی افزود: امروز قدرت‌های بزرگ، نگرانی‌های زیادی از قدرت و سرافرازی ملت ایران دارند و اندیشه آزادی خواهی و حمایت کشورمان از ملت‌های مظلوم جهان را برنمی‌تابند.

وی خاطرنشان کرد: به اعتراف غرب ایران تبدیل به اثرگذارترین کشور دنیا شده و تحمل این موضوع برای آمریکا بسیار دشوار است.

وی اضافه کرد: حمایت کشورمان از ملت‌های مظلوم جهان منافع آمریکا را در منطقه به خطر انداخته و احساس ناامنی می‌کند.

معمارزاده در ادامه با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: به رغم تمام تلاش دشمن و عملیات جنگ روانی آن، شور و اشتیاق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات افزایش می‌یابد.

وی همچنین خطاب به اعضای ستادهای بازرسی شهرستانهای استان اظهارداشت:
مسوولان هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات وظیفه خطیری بر عهده دارند و نهایت تلاش خود را براساس قانون برای صیانت از رای مردم انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: هر برگ رای مردم امانت الهی بوده و نتیجه انتخابات هرچه که باشد مورد قبول همه خواهد بود.

وی افزود: برگزاری سالم انتخابات و مهیا کردن بستر مناسب جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از وظایف اصلی ستاد انتخابات استان، هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات می‌باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد