وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نماینده تبریزدر مجلس از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد

نماینده تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی از حضور پرشور مردم حوزه انتخابیه خود در مرحله نخست هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.


محمد حسین فرهنگی روز یکشنبه در سخنان قبل از دستور جلسه علنی مجلس، گفت : مردم تبریز بار دیگر با حضور باشکوه تاثیرگذاری خویش را در انتخابات و عرصه تعیین سرنوشت خود به خوبی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، فرهنگی در ادامه ، اجرای سریع و صحیح قانون مدیریت خدمات کشوری و پرداخت هرچه سریعتر مطالبات فرهنگیان و کارکنان دولت ، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و تقدیم لایحه بیمه تامین اجتماعی قالیبافان به مجلس را از مطالبات جدی مردم عنوان کرد و افزود: مردم انتظار دارند که آثار عدالت و مهرورزی را احساس نمایند.

نماینده تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس اظهار امیدواری کرد که گام‌های موثر و اساسی از سوی دولت درخصوص پاسخگویی به مطالبات مردم برداشته شود .

فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش اعتبارات متمرکز و استانی حمل ونقل، از وزارت راه و ترابری و مسوولان مرتبط اجرایی در استان آذربایجان شرقی خواست هر چه سریعتر با اتمام بخش باقی مانده آزاد راه زنجان- تبریز و تقویت اعتبار ریلی تبریز- میانه نسبت به اصلاح ورودی شهرهای این استان اقدام کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، تسریع در اجرای آزاد راه تبریز- سهند و همچنین خط ریلی آن را از اولویت‌های ضروری منطقه دانست و گاز رسانی به روستاهای حوزه انتخابیه‌اش را خواستار شد..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد