وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت 190نماینده مجلس ازاحمدی نژاد

در پی حمایت بیش از 190 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کاندیداتوری دکتر احمدی نژاد، اولین نشست کمیته مجلس ستاد امتداد مهر با حضور 30 نماینده عضو این کمیته در محل ستاد برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رسمی ستاد  امتداد مهر، سه شنبه شب جلسه ای به همت دکتر علی کریمی مسئول کمیته مجلس امتداد مهر با حضور دکتر علی اصغر زارعی و 30 تن از نمایندگان دوره هشتم مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و نمایندگان حاضر در جلسه ضمن عضویت در کمیته مجلس ستاد امتداد مهر از انتخاب مجدد دکتر احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی در دوره دهم حمایت کردند.

نمایندگان حاضر در این جلسه که از حوزه ها و شهرستان های مختلفی از سراسر کشور حضور داشتند، ضمن استقبال از اقدام خود جوش و  مردمی در تشکیل ستاد امتداد مهر برای همکاری با این ستاد اعلام آمادگی کردند.

در این جلسه به پیشنهاد نمایندگان مقرر شد تا در جهت تشریح فعالیت های مثبت دولت نهم و شخص ریاست جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد، نمایندگان برای سخنرانی به استانها اعزام شوند.

همچنین نمایندگان ضمن ابراز نگرانی از روند تخریب ها و بداخلاقی های انتخاباتی، سخنان رهبر فرزانه انقلاب در اجتماع پر شور مردم کردستان را سرلوحه فعالیت های کمیته نمایندگان دانسته و بر لزوم هماهنگی کلیه نیروها در راستای تبیین دستاوردهای دولت نهم تاکید کردند.

در این جلسه مسئولان ستاد امتداد مهر بر همکاری متقابل بین نمایندگان و ستاد در شهرستانها و استانها تاکید کردند. دکتر علی کریمی مسئول کمیته مجلس ستاد امتداد مهر ،  در ابتدا نکاتی را در خصوص همکاری  نمایندگان عضو کمیته با ستاد مرکزی امتداد مهر بیان کرد..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد