وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

محسن رضایی در گفتگو با پرس‌تی‌وی: در شهریور با اوباما ملاقات می کنم

ما در دولت ائتلافی یک بسته پیشنهادی به آمریکا ارائه می‌کنیم که براساس آن تشریح می‌شود آمریکا چه گام‌هایی باید بردارد و ما نیز در مقابل چه خواهیم کرد.

در دولت من چالش‌های میان آمریکا و ایران کاهش می‌یابد.

به گزارش ایفنا نیوز، دکتر محسن رضایی، نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گفتگو با شبکه خبری و انگلیسی‌زبان پرس‌تی‌وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که اگر آمریکا تغییر کند ما نیز تغییر خواهیم کرد، ما در دولت ائتلافی یک بسته پیشنهادی به آمریکا ارائه می‌کنیم که براساس آن تشریح می‌شود آمریکا چه گام‌هایی باید بردارد و ما نیز در مقابل چه خواهیم کرد.

دکتر رضایی خاطرنشان کرد: اگر این روند به خوبی پیش برود در اجلاس شهریور ماه سازمان ملل با آقای اوباما ملاقات خواهم کرد.

دکتر رضایی با بیان این مطلب که ما در عرصه سیاست خارجی دچار افراط و تفریط شدیم، تصریح کرد: دولت آقای خاتمی سیاست انفعال را در پیش گرفت و دولت نهم نیز ماجراجویی را اتخاذ کرد، اما ما راه سومی را انتخاب می‌کنیم که در آن عزت مردم ایران حفظ شود.

وی در توضیح برنامه‌های ارائه شده خود گفت: وقتی من ریاست دولت را برعهده بگیرم حتی یک روز را هم از دست نخواهم داد چرا که سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی را بر پایه پژوهش استوار و تدوین کردیم و براساس آن نیز دورنمای ایران سال 1404 تنظیم شد، به همین دلیل در دولت من چون شناخت، آگاهی و برنامه‌ریزی براساس اصل 44 وجود دارد فرصت‌سوزی معنایی نخواهد داشت.

دکتر رضایی در ادامه با تاکید بر این که من به آینده فکر می‌کنم به خبرنگار پرس‌تی‌وی گفت: ما در شرایطی به سر می‌بریم که کشورمان با مشکلات عدیده‌ای روبروست و شعارزدگی زیاد شده است، من می‌خواهم چند مشکل کشور را به موازات هم حل کنم و دور جدیدی از عمل‌گرایی را آغاز کنم.

دکتر رضایی تاکید کرد: من می‌خواهم انقلاب اقتصادی همراه با تحول فرهنگی به علاوه اصلاحات سیاسی در کشور ایجاد کنم و در این امر از ظرفیت بی‌نظیر نسل سوم انقلاب و بانوان بهره خواهم برد.

وی در پایان متذکر شد: من آمادگی مناظره با همه نامزدها را دارم و معتقد هستم که این مناظره‌ها در انتخاب و شناخت مردم بسیار تعیین‌کننده هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد