وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

توصیه جالب یک فوتبالیست به رضایی در مورد مناظره ها

یک فوتبالیست در توصیه های جالبی، از چالشی نبودن مناظره محسن رضایی با حجت الاسلام کروبی گلایه کرد و خواستار نقادی صراحت و قاطع این کاندیدا در مقابل دیگر کاندیداها شد.

به گزارش ایفنا نیوز، علی انصاریان فوتبالیست در جلسه چهارشنبه شب دکتر محسن رضایی با نمایندگان جامعه ورزش و برخی هنرمندان کشور، در سخنانی خطاب به محسن رضایی، ضمن بیان مطلب فوق افزود: وجب به وجب از خاک ایران مدیون شما و یارانتان است.



انصاریان با اشاره به حضورش در جلسه حامیان ورزشی دکتر رضایی گفت: شخصاً افتخار می کنم که حامی کسی هستم که چنین کارهای بزرگی را انجام داده است، شما به خاطر ما و خانواده هایمان وارد جنگ شدید و این بسیار ارزشمند است.

وی با بیان نکاتی درباره انتخابات دوره قبل و آسیب هایی که وی و برخی از دوستانش به دلیل حمایت از حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی دیده بودند، گفت: در آن مقطع تازه فهمیدم که ورزش و سیاست چقدر با هم ربط دارد، زیرا من و برخی از دوستانم به دلیل حمایت از حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، از سوی مدیرانی که بعداً به ورزش کشور آمدند دچار مشکل شدیم اما برای ما در این دوره فقط این مهم است که شما تا پایان این رقابت در میدان حضور داشته باشید.

انصاریان در ادامه با اشاره به عملکرد گشت های ارشاد و برخوردهای نامناسبی که با جوانان می شود، گفت: هیچ کدام از جوانان ایرانی موافق بی‌بندوباری نیستند اما متاسفانه در جامعه ما محدودیت های فراوانی بدون دلیل به جوانان تحمیل می شود و ما بارها به دلیل پوشیدن لباسی که مد است، مورد مؤاخذه قرار گرفته ایم.

وی ادامه داد: جوانهای ما همگی خوب و باغیرتند و شاید افرادی که امروز در جامعه با تیپ های روز حضور می یابند، در صورتی که خطری این مملکت را تهدید کند اولین کسانی باشند که به میدان می روند تا از کشور دفاع کنند.

وی همچنین از چالشی نبودن مناظره این کاندیدا با حجت الاسلام کروبی گلایه کرد و خواستار نقادی صراحت و قاطع این کاندیدا در مقابل دیگر کاندیداها شد. 

در ادامه این دیدار، دکتر رضایی با تشکر از حمایت هنرمندان از برنامه های خود، ضمن انتقاد از بکارگیری مدیران سیاسی و غیر ورزشی در مسوولیت های ورزشی، گفت: یکی از برنامه های من در عرصه ورزش کشور سپردن اداره امور ورزش به دست ورزشکاران در قالب خصوصی سازی است و امیدوارم بتوانم در صورت پیروزی در انتخابات در عرصه ورزش هم مانند اقتصاد یک انقلاب و تحول صورت گیرد.

وی در پاسخ به گلایه انصاریان در خصوص نرمش به خرج دادن در مناظره با حجت الاسلام کروبی گفت: من در این مناظره حرمت پیشکسوتی این روحانی را حفظ کردم و تلاش کردم مانند شما ورزشکاران رفتاری جوانمردانه داشته باشم، اما رقیب اصلی من از نظر ظاهری میرحسین موسوی و محمود احمدی نژاد هستند که در مناظره با آنها حتماً چالشی تر عمل خواهم کرد.

وی افزود: اینکه از سایر کاندیداها به عنوان "رقیب ظاهری" یاد می کنم، به معنی دستکم گرفتن آنها نیست بلکه من رقیب باطنی خودم را فقر و بیکاری می دانم و تلاشم را برای پیدا کردن راهکارهای مهار این دو پدیده مخرب صرف کرده ام و الان برای اجرای این ایده ها آمده ام که با پیروزی در انتخابات، برای حل این مشکلات و بیرون کردن فقر و بیکاری و عقب ماندگی از کشور تلاش کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد