وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سلحشور:جانم را فدای احمدی نژاد می کنم

کارگردان سریال یوسف پیامبر (ع) در جمع مردم تبریز گفت: من به عنوان یک هنرمند از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنم و حتی به شما مردم تبریز می‌گویم اگر لازم باشد جانم را نیز فدای وی می‌کنم.

به گزارش رسا ، فرج‌الله سلحشور امروز در اجتماع پرشور مردم تبریز در ورزشگاه تختی که برای استقبال از احمدی‌نژاد گردهم آمده بودند، اظهار داشت: از کسی حمایت کنید که مومنان، خداشناسان، نمازخوان‌ها، مجاهدان، علما و بزرگان از او حمایت می‌کنند.


کارگردان سریال یوسف پیامبر خاطر نشان کرد: یکی دیگر از راه‌های شناسایی نامزدهای شایسته را نگاه به طرفداران آنان است، گاهی طرفداران یک کاندیدا عالمان، بزرگان و نمازخوان‌ها هستند در حالی که طرفداران کاندیدای دیگر سرمایه‌داران، کارخانه‌داران و قلدرهایی که خون مردم را می‌مکند.

سلحشور ادامه داد: من به عنوان یک هنرمند از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنم و حتی به شما مردم تبریز می‌گویم اگر لازم باشد جانم را نیز فدای وی می‌کنم، این حمایت من به معنای حمایت از مظلوم‌، رهبری و یک قهرمان که در برابر قدرت‌ها ایستاده است، باید قلمداد شود.

این کارگردان سینما اظهار داشت: در گذشته و حال در حکومت‌ها بین حاکمان و مردم همواره یک دیواری است که نمی‌گذارد صدای مردم به گوش دولتمردان برسد.

وی افزود: دولتمردان در کاخ‌ها و مردم در کوخ‌ها هستند، مردم همواره با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند، دریغ از اینکه صدای آنها به گوش دولتمردان برسد.

سلشحور تاکید کرد: این در حالی است که احمدی‌نژاد آمد و دولت را بین مردم شهر به شهر و کوچه به کوچه برد.

وی تصریح کرد: ملت ایران هر جا که حقوق و منافع مسلمانان در خطر باشد، حضور می‌یابد و سعی می‌کند که مانع چپاول و غارت دولت آمریکا شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد