وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جوانان ایرانی منتظرمناظره احمدی نژاد با اوباما هستند

شبکه خبری اینوپرس در گزارشی در خصوص انتخابات ایران آورده است: اکنون جوانان ایرانی منتظرند تا با روی کار آمدن احمدی نژاد که توانایی شگرفی در به دست گرفتن فضای مناظره دارد، شاهد مناظره ای دیدنی از رییس جمهورشان با اوباما بوده و موفقیتی دیگر از وی را در صحنه بین الملل نظاره گر باشند.

شبکه خبری "اینوپرس" در تحلیلی با موضع انتخابات ریاست جمهوری ایران آورده است: تنها چند روز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران باقی نمانده و حدس و گمان های متعددی در باره نتیجه نهایی این انتخابات در میان محافل خبری و تحلیلی جهان وجود دارد که هرعکس العمل و صحبتی از جانب نامزدها و طرفدارانشان می تواند به راحتی روی سکه را به طرف نامزدی دیگر برگرداند. این گزارش می افزاید: شاید بتوان گفت بسیاری از ایرانیان خواهان برقراری ارتباط با آمریکا هستند اما ایرانیان همواره به اسرائیل و آمریکا به عنوان مهمترین دشمنان خود می نگرند. بر اساس نظر سنجی که توسط یکی از مراکز آمریکایی صورت گرفته از هر 10 ایرانی بیش از 6 نفر مخالف هرگونه صلح با اسرائیل بوده و با سیاست های دولت مبنی بر کمک به گروه های اسلامی همچون حزب الله و حماس و همچنین توسعه فناوری های هسته ای کاملا موافق هستند.

اینوپرس در ادامه می نویسد، گرچه بسیاری از ایرانیان از جمله جوانان خواهان برقراری ارتباط بهتر با آمریکا هستند، اما همچنان اقشار زیادی در ایران از سیاست های قاطعانه احمدی نژاد و انتخاب مجدد وی حمایت می کنند. در ادامه این گزارش آمده است: احمدی نژاد که توانایی شگرفی در به دست گرفتن فضای مناظره دارد، چندی پیش اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات با باراک اوباما رییس جمهور آمریکا مناظره خواهد کرد.

گزارشگر اینوپرس معتقد است بسیاری از جوانان ایرانی منتظرند تا با روی کار آمدن احمدی نژاد و آغاز مذاکره با آمریکا شاهد مناظره ای دیدنی از رییس جمهورشان با اوباما باشند و موفقیتی دیگر از وی را در صحنه بین الملل نظاره گر باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد