وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حامیان رضایی در هیچ تجمعی شرکت نکردند

یک عضو ستاد انتخاباتی محسن رضایی از شرکت حامیان این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نماز جمعه این هفته تهران خبر داد و گفت: محسن رضایی و حامیان وی با درک قانونمداری وحساسیتهای گوناگون ملی و بین المللی پس از انتخابات در هیچ تجمع و راهپیمایی شرکت نکردند.

 

رضا طلایی نیک از اعضای ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر حضور اعضای ستاد وهواداران محسن رضایی به طور جمعی در نماز جمعه این هفته تهران را التزام عملی به رهنمودها وتدابیر فصل الخطاب مقام معظم رهبری دانست.

وی با بیان اینکه التزام عملی به تدابیر رهبر معظم انقلاب در این شرایط حساس از وظایف دینی، ملی و قانونی است اظهار داشت: پاسداشت حضور حماسی مردم در انتخابات 22 خرداد مستلزم اتحاد ملی وهوشیاری آحاد مردم و پاسخگویی مسئولان به وظایف قانونی مربوطه است.

نماینده ادوار گذشته مجلس با اشاره به اینکه حمایت شفاف وجدی رهبر معظم انقلاب از رسیدگی قانونی به اعتراضات انتخاباتی از طریق شورای نگهبان هیچ عذر وبهانه ای برای رفتارهای غیرقانونی باقی نمی گذارد، افزود: محسن رضایی و حامیان وی با درک قانونمداری وحساسیتهای گوناگون ملی وبین المللی پس از انتخابات در هیچ تجمع و راهپیمایی شرکت نکردند.

وی خاطرنشان کرد: اظهارات تحریک آمیزاز سوی جریانهای پیروز یا غیرپیروز انتخابات کمکی به ساماندهی فضای موجود و رسیدگی قانونی نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد