وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رئیس جمهور در معرفی وزرا با مجلس تعامل کند

مقام معظم رهبری همواره از دولت ها حمایت کرده‌اند و از دولت نهم احمدی نژاد نیز حمایت کرده و قطعا از دولت دهم نیز حمایت هایی را خواهند داشت...

عضو فراکسیون اکثریت مجلس با اشاره به فرصت احمدی نژاد برای معرفی کابینه دوم خود به مجلس گفت: رئیس جمهور می تواند در معرفی وزرا با مجلس تعامل کند چون مجلس بنای همکاری و همراهی با دولت را دارد.
علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس شورای سلامی با بیان اینکه کارآمدی، همراهی و همفکری با رئیس جمهور از جمله معیارها و ملاک هایی است که دکتر احمدی نژاد می تواند در معرفی کابینه به مجلس شورای اسلامی آنرا مد نظر قرار دهد، گفت: میثاق خدمت و خدمتگزاری به مردم ، پرهیز از سوء استفاده از بیت‌المال و ثروت اندوزی و اعتقاد به نظام از دیگر این معیارهاست.
وی افزود: رئیس جمهور با توجه به تجربیات چهار ساله باید کارآمدی و توانمندی وزرای خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد و صرفنظر از مسایل سیاسی و جناحی افرادی که صلاحیت های لازم را دارا هستند، به کار خود ادامه دهند و آن عده ای که توان کار کردن بیشتر را ندارند باید جابجا شوند.
رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تعامل بین مجلس و دولت بخصوص در معرفی وزرا و بررسی صلاحیت آنها در صحن مجلس تصریح کرد: مجلس تصمیم دارد تا با دولت همکاری کند و دولت هم باید در معرفی وزرا به نظرات مشورتی نمایندگان توجه کند تا کابینه قوی، کارآمد و متخصص تشکیل شود.
کریمی اظهارداشت: اینکه آقای دکتر احمدی نژاد بیش از 24 میلیون آرا را در انتخابات کسب کرد بخاطر ویژگی و شخصیت فردی و برنامه های ایشان برای توسعه و پیشرفت کشور بود، بنابراین کابینه ای که تشکیل می یابد باید بتواند اهداف رئیس جمهور را محقق کند.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره از دولت ها حمایت کرده‌اند و از دولت نهم احمدی نژاد نیز حمایت کرده و قطعا از دولت دهم نیز حمایت هایی را خواهند داشت، بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم تا ایران را بهتر از گذشته بسازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد