وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه‌ جمعیت حامیان ولایت به مناسبت 16 آذر

نهالی که باغبان بوستان آزادگی، خمینی کبیر (ره) با همت والای خویش غرس کرده بود، در بهمن 57 به بار نشست و امروز آن نهال به برکت خون شهدا، به ویژه شهدای دانشجو و همت بلند خدمتگزاران، درخت تناوری شده است که همه حق‌جویان از سایه‌سار آن بهره‌مند می‌شوند.

حال دانشجوی امروزی باید اسلام را به عنوان یک دین زنده و مکتبی که یک نظام کامل اجتماعی را در خود دارد مطرح سازد و باید با اعتقاد و آرمان‌های خود زمینه‌ساز مشارکت عمومی مردم در پیشرفت و آبادانی کشور باشد؛ چرا که دانشجو یک متفکر متعهد و محور اساسی جوامع به شمار می‌رود.

در عصر حاضر دانشجویان گرانقدر وظایف خطیری برعهده دارند؛ زیرا دشمنان و بدخواهان قسم‌خورده‌ انقلاب درصدد تضعیف انقلاب و در نهایت تضعیف روحیه‌ خودباوری و پیشرفت آنهاست. اما این قشر جوان کشور است که با استفاده از درایت عمیق خود در مقابل افکار و اندیشه‌های فتنه‌جویانه ایستادگی و طرح‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند و به لحاظ تعهدی که در قبال شهدا دارد در برابر هر گونه خطرات احتمالی از جانب حکومت‌های مستبد در آماده‌باش کامل است. از دیوار زنجیره‌ای نیروگاه بوشهر گرفته تا مبارزه تمام‌عیار علمی در رقابت‌های جهانی و دستیابی به فناوری‌های روز دنیا از فعال بودن جنبش دانشجویی نشان دارد. اینان با عزم راسخ و اراده‌ فولادین خود همیشه مدافع حریم ولایت، پشتیبان دولت و چشم امید ملت بوده و خواهند بود.

در همین راستا از کلیه‌ی فعالان و تشکل‌های دانشجویی درخواست می‌کنیم به لحاظ حفظ وحدت کلمه و مایوس‌کردن دشمنان کشور با تمام توان در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند و انرژی خود را منحصرا در این حیطه به کار گیرند، یقینا این حرکت مقدس به شکست و سرخوردگی قدرت‌های سلطه‌طلب منجر و روح عظیم‌الشان حضرت امام (ره) و شهدا و قلب نازنین رهبر عزیزمان و همه دوستداران کشور را شاد خواهد کرد.

جمعیت حامیان ولایت نیز در این برهه همراه دانشجویان است و به ایده‌های برتر در این زمینه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد