وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مشاور شهردار تهران:تابع تصمیمات جبهه متحد اصولگرایان هستیم

مشاور شهردار تهران گفت:حامیان قالیباف، قائل به هیچ گونه سهم‌خواهی به عناوین مختلف از مجموعه اصولگرایی نیست و لیست جداگانه‌ای را برای انتخابات مجلس نهم نخواهد داد.

ادامه مطلب ...

امروزه مجموعه های دیگری نقش بدلی احزاب را ایفا می کنند

به هر میزان که بتوان امکان حضور تشکلهای سیاسی و مجموعه هایی را که بر اساس خرد منطقی، مبانی فعالیت های سیاسی خود را ترسیم کرده اند، در عرصه فعالیت سیاسی فراهم کرد، می تواند در پختگی خروجی انتخابات تاثیر گذار باشد

ادامه مطلب ...

کاندیداهای خانوادگی برای انتخابات مجلس

برخی از نمایندگان فعلی مجلس به همراه اقوام درجه یک خود در انتخابات مجلس نهم کاندیدا شدند.

ادامه مطلب ...

اختلاف بین حلقه یاران دولت

همین ۸ ماه پیش بود که محمود احمدی‌نژاد در مراسم معارفه روح الله احمدزاده کرمانی گفته بود: «آقای احمدزاده از امروز به جمع خادمان این سازمان پیوسته است. ایشان هم جنس‌اش تقریبا‌‌ همان جنس است. اینجا می‌آید دوره می‌بیند و آماده می‌شود تا از اینجا به بعد سیبل شود. هر چند از قبل هم سیبل بوده و تجربه کرده است.» اما استعفای وی پذیرفته شد!

ادامه مطلب ...

بازی خطرناک جبهه پایداری در منطقه ممنوعه!

محورهای این کتابچه بدین شرح است:»رهپویان و ایثارگران از بیانات رهبری سوء استفاده کردند! / آیت الله مهدوی کنی ماموریتی از سوی رهبری ندارد / 7+8 به منویات رهبری عمل نکرد / الان وقت وحدت نیست / مطالب شریعتمداری خیالپردازی و اشکال تراشی های شبه امنیتی است / همه تخریبها زیر سر قالیباف و زاکانی است و... اینها بخشی از مطالب قید شده در بولتن جریان پایداری است.

ادامه مطلب ...

قالیباف:زندگی مادی و معنوی خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم

این گونه نشست ها بیشتر برای من و امثال من اثرگذار است چون اگر در این دنیای پر زرق و برق و پر فراز و نشیب حواسمان پرت شود، با دیدن شما عزیزان به خودمان بر می گردیم و یادمان می آید که از چه نسلی هستیم و این مسئولیت ها به چه قیمتی در دست ما قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...

سفارش فله‌ای نامه‌هایی با تمبر 2 OLL

این‌روزها اخبار متفاوتی از ارسال نامه‌های ساختارشکنانه از سوی افراد وابسته به جریان فتنه در فضای مجازی منتشر می‌شود که افشا کننده پروژه‌ای از سوی سازمان جاسوسی امریکا (سیا) است.

ادامه مطلب ...

جدول تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

بخش یازدهم و پایانی ‌گزارش عملکرد سه سال و نیم مجلس هشتم به تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور و نیر استیضاح وزرا اختصاص دارد.

ادامه مطلب ...

"فیلم" فاش‌شده سفر محرمانه امیر قطر به اسرائیل

فیلم فاش‌شده اخیر نشان می‌دهد امیر قطر در سفری محرمانه به اسرائیل با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی از جمله رهبر حزب کادیما دیدار کرده است.

ادامه مطلب ...

انتخابات رقابتی است؛ بازی را به هم نزنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس درباره موضوعات مختلف داخلی و بین‌المللی اظهارنظر کرد.

ادامه مطلب ...

انتقاد توکلی از برخی مدعیان مدافع نظام

این چهره شاخص اصولگرا گفت: من به جوانان با غیرتی که به دلیل علاقه به مقام رهبری از این حرفهای حق و اسلامی ناراحت می شوند، عرض می کنم که در همه مواضع اسلام را در نظر بگیرند. یکی از عالمان برجسته‌ای که همه ما به اسلام شناسی و زمان شناسی قبولش داریم ، خود آقاست. ایشان در جمع نخبگان علمی کشور که اتفاقاً چند هفته قبل از نقل قول قبلی در سال 88 با صراحت فرمودند: «اینها هم که گفتند از رهبری انتقاد نمی‌کنند، شما بروید بگویید انتقاد کنند، ما که نگفتیم از ما کسی انتقاد نکند؛ ما که حرفی نداریم. من از انتقاد استقبال می‌کنم».

ادامه مطلب ...

تکذیب شایعه سوء قصد به هاشمی

دیروز برخی رسانه های وابسته به ضد انقلاب مدعی شدند که روز دوشنبه هفته جاری، یک موتورسوار به سمت اتومبیل هاشمی رفسنجانی تیراندازی کرده و گریخته است!

ادامه مطلب ...

سایت وزارت اطلاعات راه‌اندازی می‌شود

سایت روابط عمومی و ارتباط مردمی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به زودی راه‌اندازی می‌شود.
هدف از راه‌اندازی این سایت تعامل هر چه بهتر وزارت اطلاعات با رسانه‌ها و مردم است.
حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات پیش از این در حاشیه دیدار دولتی‌ها با مردم در وزارت کشور، راه‌اندازی سایت وزارتخانه متبوع خود را تائید کرده بود.

ادامه مطلب ...

محمدرضا باهنر: همه اصلاح‌طلبان فتنه‌گر نیستند

محورهای سخنان محمدرضا باهنر در نشست هفتگی جبهه حامیان ولایت:

- مجلس نهم یک ویژگی خاص دارد که آن هم، اولین انتخابات بعد از جریان فتنه بودن است
- بعد از انتخابات 88 فتنه‌گران می خواستند کمی آرای خود را با جنگ خیابانی پر کنند
- یک فتنه عظیمی راه انداختند و به نام تقلب می خواستند یک دغدغه ناباوری و بی ایمانی در افکار عمومی ایجاد کنند
- با این کارشان، عدم اعتماد به نظام را کلید زدند و دنبال مردد کردن مردم بودند و هزینه‌های زیادی را به نظام تحمیل کردند
- قبل از انقلاب هم منافقین در زندان‌های طاغوت بودند اما بعد از انقلاب به دنبال سهم خواهی بودند و احساس کردند نظام جمهوری اسلامی سهم اینها را نمی دهد و شروع به دشمنی با نظام کردند
- در انتخابات، فتنه‌گران و انحرافی ها دو هدف را دنبال می کنند: دلسرد کردن مردم و وارد کردن افراد خود در انتخابات

ادامه مطلب ...

تشکیل ستاد حفاظت از دانشمندان

ستاد حفاظت از دانشمندان کشور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری تشکیل می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد گفت: با ساماندهی این ستاد، حفاظت مطلوب تری از دانشمندان علمی کشور صورت می گیرد.

ادامه مطلب ...

اعلام نظر مسکو درباره حمله نظامی به ایران

معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه هیچ مدرکی دال بر وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران پیدا نشده، تاکید کرد که هر نوع عملیات نظامی علیه ایران غیرقابل قبول بوده و اعمال تحریم‌های جدید هم اقدامی بی معناست.

ادامه مطلب ...

قانع نشدن طراحان سئوال از احمدی نژاد

نمایندگان دولت در این جلسات توجیهاتی داشتند که از نگاه خودشان قابل قبول بود اما نظر سئوال کنندگان از رئیس جمهور چیز دیگری است.

ادامه مطلب ...

مطهری: نامه تایید صلاحیت دریافت نکرده ام

ظاهراً براساس فهرست نامزدهای تهران که مدارکشان را به طور کامل به هیئت های نظارت داده بودند و برخی از سایت ها این خبر را منتشر کرده بودند، نام من نیز در آن فهرست رؤیت شده بود که تصور بر آن رفت که این فهرست، لیست نهایی نامزدهای تأیید صلاحیت شده هیئت های اجرایی وزارت کشور است.

ادامه مطلب ...

رد طرح انتخاباتی نمایندگان حامی دولت

در فاصله یک ماهه تا انتخابات مجلس نهم، طرحی انتخاباتی با قید دو فوریت در دستورکار مجلس قرار گرفت.طرحی از سوی نمایندگان حامی دولت که از سوی مجلس رد شد.

ادامه مطلب ...

تخلف 100 میلیاردی یکی از نمایندگان مجلس

این نماینده برای دو شرکت 100 میلیارد تومان وام دریافت کرده بود که 1.5 میلیارد تومان برای این شرکت‌ها مصرف شده و مابقی پول مشخص نشده کجا رفته است.

ادامه مطلب ...

جزئیات ترور شهید احمدی روشن

روزنامه انگلیسی با اشاره به آخرین ساعات زندگی احمدی روشن به نحوه پیگیری و برنامه ریزی و عملیات انفجار خودروی این شهید دانشمند از سوی مزدوران سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی پرداخته است .

ادامه مطلب ...

راه‌اندازی دفاتر کارآگاه خصوصی در کشور

این دفاتر در واقع ستادخبری برای پلیس محسوب می‌شوند که ما را از مشکلات جامعه، نگرش مردم، شیوه‌های مجرمانه و ابزاری که مجرمان استفاده می‌کنند، آگاه می‌کند که همین امر منجر به کاهش تعداد پرونده‌های این جرم می‌شود.

ادامه مطلب ...

رونمایی از دستاورد نظامی جدید ایران

این محصول جدید می تواند با مداومت بالای پروازی و با داشتن زیر سیستم های اپتیکی و راداری، حوزه های مورد نظر را تعقیب کرده و برای گشت شناسایی در منطقه مورد نظر نیروهای مسلح کاربرد دارد. قابلیت بارریزی، مهمات ریزی و شناسایی بهتر از دیگر ویژگی های این محصولات جدید است که دارای تمام خصوصیات یک هواپیمای مدرن گشت دریایی هستند.

ادامه مطلب ...

پیش‌بینی قالیباف درباره انتخابات مجلس

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه، پیش‌بینی کرد که اصولگرایان معتدل برنده انتخابات مجلس آینده ایران خواهند شد.

ادامه مطلب ...

اسامی ۸۵۸ ثبت نامی مجلس در حوزه انتخابیه تهران

اسامی برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی(۸۵۸نفر) در حوزه انتخابیه تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.این اسامی نهایی نیست و شورای نگهبان بایستی درباره لیست نهایی اظهار نظر کند.

ادامه مطلب ...

خبرهای ویژه سایت‌های خبری

بی بی سی دروغ هایش را حذف می کند ، مجوز کنگره به اوباما: با عملیات محرمانه علیه مسئولان، ایران هسته‌ای را متوقف کنید ، اعلام مجازات کسانی که برای کیم جونگ ایل گریه نکردند و... از خبرهای ویژه امروز سایت های خبری هستند.

ادامه مطلب ...

آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع ایران را خواهند دید

وزیر اطلاعات در اعتراض به نحوه برخورد مجامع بین‌المللی با ترور دانشمندان ایرانی، با بیان اینکه به حول و قوه الهی پاسخ محکمی به اقدامات تروریستی خواهیم داد، گفت: انگلیسی‌ها، آمریکایی‌ها، موساد و مجموعه‌های دیگری که با آن‌ها همراهی می‌کنند جواب قاطع و سنگین جمهوری اسلامی ایران را خواهند دید.

ادامه مطلب ...

برگزاری نشست خبری جبهه ایستادگی

نشست خبری جبهه ایستادگی با حضور اعضاء هیات رییسه این جبهه برگزار می‌شود.

این نشست با حضور اعضاء هیات رییسه جبهه متشکل از حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی رییس شورای عالی جبهه، حجت‌الاسلام یدالله حبیبی دبیرکل، حسن بیادی سخنگو، عبدالحسین روح‌الامینی نماینده جبهه در کمیته ‌٧+8، امیرعلی امیری دبیر شورای عالی و سید ابوالقاسم رئوفیان رییس ستاد انتخابات و مسوول کمیته استان‌های جبهه ایستادگی ایران اسلامی برگزار می‌شود.

ادامه مطلب ...

بیادی: ساختمان مجلس ، فراماسونری است

نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نمادهای فراماسونری در سطح شهر تهران گفت: ساختمان مجلس در خیابان بهارستان نیز بر اساس نمادهای فراماسونری ساخته شده است.

ادامه مطلب ...

پیام محرمانه اوباما به رژیم اسرائیل

روزنامه وال استریت ژورنال تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا یکسری پیام محرمانه در خصوص ایران به سران رژیم صهیونیستی ارسال کرده‌ است.

ادامه مطلب ...