وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

امت اسلام مصمم به از بین بردن رژیم اشغالگر قدس است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با بیان اینکه نباید خطای دیگران را بازگو کرد چرا که این امر آب به آسیاب ریختن دشمن است، افزود: بازگو کردن خطای دیگران یکی از مسائلی است که انقلاب اسلامی همواره از آن ضربه‌های زیادی خورده است و باید توجه داشت که لج بازی و اصرار به بیان خطای دیگران موجب سوء استفاده دشمنان علیه ملت ایران خواهد شد.


وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، این روز را از مهتمرین مناسبت‌های اسلامی برشمرد و اظهار داشت: امام راحل در خصوص این روز بزرگ فرمود مسلمانان باید روز قدس را روز همه مسلمین و مستضعفین بدانند و مقام معظم رهبری نیز عنوان کردند روز قدس نماد صف بندی جبهه حق در برابر جبهه باطل است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به اشغال سرزمین‌های فلسطین توسط صهیونیست‌ها به همراه کشورهایی همچون انگلیس اظهار داشت: این کشورها سرزمین های فلسطینی را اشغال کرده و مردم آن را با شکنجه و تحقیر از وطن خود آواره کردند.

بیت المقدس همواره مورد طمع دشمنان اسلام بوده است

وی افزود: بیت المقدس همواره در طول تاریخ خود مورد طمع بیگانگان و دشمنان اسلام بوده است.

خطیب نمازجمعه قم افزود: امت اسلام و مومنان همواره در دفاع از این سرزمین تلاش و همت خود را به کار می بندند.

وی در ادامه حضور در راهپیمایی روز قدس را مهم برشمرد و افزود: امت اسلام در این روز با حضور پرشکوه خود در صحنه به قبله نخست مسلمین ادای احترام کرده و حمایت خود را از آن اعلام می کنند.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه روز قدس، روزی است که صلابت امت اسلام در معرض دید جهانیان قرار می‌گیرد، افزود: امت اسلام و همه مومنان مصمم هستند رژیم اشغالگر قدس را از سرزمین فلسطینیان بیرون کنند.

حب علی(ع) ایمان و بعض ایشان نفاق و کفر است

تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت امیرالمومنین امام علی(ع) اظهار داشت: مهر و ولایت امام علی(ع) سالهای متمادی است که در نسل ما ریشه دارد و بدنهادان و منافقان هیچگاه علی(ع) را دوست نخواهند داشت و در روایات آمده است حب آن حضرت ایمان و بعض ایشان نفاق و کفر است.

خطیب نماز جمعه قم افزود: سفارش به محبت علی(ع) در روایات تنها جنبه اخلاقی و عاطفی ندارد. بلکه سفارشی کاربردی است که خداوند از این طریق در پی پیاده کردن اهداف بلندی است.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه خداوند اهل بیت(ع) را به عنوان الگو معرفی کرده است، افزود: باید تلاش کرد با اهل بیت(ع) ارتباطی عاطفی برقرار کرد و اگر انسان محبوبی همچون امیرالمومنین(ع) را برگزیند سعی می کند خود را شبیه او در بیاورد.

وی تصریح کرد: کسی که محبت علی(ع) را در دل دارد همواره مدافع ولایت و شئونات اسلامی را رعایت می کند و به امر معروف و نهی از منکر نیز توجه دارد.

امام جمعه قم در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه امروز در سوریه وهابیون شیعیان را به خاک و خون می کشند، افزود: با وجود تمام مشکلات محبان علی (ع) همچنان عاشقانه در صحنه حاضرند و ما از خداوند می خواهیم ما را در این عرصه حق ثابت قدم بدارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد