وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اصلاح‌طلبان در حال فضاسازی و جنگ روانی‌اند

علی اصغر زارعی مسئول امور استانهای ائتلاف رایحه خوش خدمت گفت: ابراز نگرانی اصلاح طلبان مبنی بر رد صلاحیت ها نوعی فضاسازی و بداخلاقی انتخاباتی است.

زارعی در گفت و گو با خبرنگار فرارو افزود: این گونه اظهارات ایجاد نوعی جنگ روانی است و آقایان اصلاح طلب در حال فضا سازی هستند تا اگر توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند پیش دستی کرده باشند.

وی در ادامه گفت: تاکنون هیچ خبری از سوی شورای نگهبان مبنی بر رد و یا تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی اعلام نشده است بنابراین اظهارات اصلاح طلبان در این خصوص را بد اخلاقی انتخاباتی ارزیابی می کنم.

مسوول امور استانهای ائتلاف رایحه خوش خدمت با تاکید بر اینکه نظر همه گروه های اصول گرا قابل تامین نیست، تصریح کرد: دوستان باید اجازه بدهند تا جبهه متحد اصولگرایی اعلام وضعیت و نظر کند و پیش از موعد فضا را مخدوش نکنند.

وی افزود: جبهه متحد اصول گرایان جبهه ای باز است و شامل همه اصول گرایان خواهد بود اما باید به این نکته توجه کرد که همه پیشنهادات قابل اجرا نیست و مهمترین شاخص ارزیابی صلاحیت های فردی و کار آمدی افراد و مقبولیت عمومی است.

وی در ادامه تصریح کرد: بی شک ارایه چند لیست از سوی اصول گرایان باعث کاهش و تشتت آرای آنان می شود و اگر چنین اتفاقی روی دهد اصول گرایی زیر سوال رفته است.

زارعی در پایان به خبرنگار فرارو گفت: اصول گرایی به معنای ازخودگذشتگی است و اگر فضایی ایجاد شود که رای افرادی که می توانیم به مجلس بفرستیم شکسته شود فضا را برای رقیب آماده کرده ایم و این اقدام از اصولگرایی به دور است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد