وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

توصیه‌های انتخاباتی یک مقام عالی نظامی

ییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسانی که برای شکستن اتحادملی همزمان با دشمنان ملت خواستار توقف غنی‌سازی بودند و شجاعت مسوولان، را ذلیلانه حماقت می‌شمرند، سزاوار نمایندگی ملت نیستند.

به گزارش ایرنا، سرلشکر بسیجی "حسن فیروزآبادی" در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، خطاب به مردم ایران گفت: مبادا کسانی که آمریکا به آنها دل بسته است، بتوانند بر کرسی مجلس شورای اسلامی بنشینند و دوباره آن کنند که کرده‌اند".

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: مردم باید با قدرشناسی دستاوردهای انقلاب اسلامی و مدیران با تقوا، در انتخابات مجلس، صف خود را از کسانی که موجب طمع آمریکا به ایران اسلامی می‌شوند، جدا کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لزوم هوشیاری مردم خاطر نشان کرد: من به عنوان یک مسوول در حوزه امنیت ملی نسبت به چالش‌هایی که در حال حاضر پیش روی جمهوری اسلامی است، هشدار می‌دهم و لازم است ملت و مسوولان با آشنایی دقیق با این چالش‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

"فیروزآبادی" افزود: نخستین و مهم‌ترین چالش جمهوری اسلامی و ملت ایران، طمع استکبار جهانی و در راس آن آمریکا علیه ملت و کشور است.

وی گفت: طمع و امید آمریکا در مورد حکومت جمهوری اسلامی به عده‌ای است که مرعوب و فریفته غرب بوده و با ارسال نامه‌هایی خواستار سازش با بوش هستند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نامه‌ای که از سوی برخی برای سازش با بوش نوشته شد، گفت: این عده با تحصن در مجلس شورای اسلامی، در دانشگاه‌ها که ‪ ۵۰‬سال مرکز مبارزه با آمریکا بود، نفوذ کردند ودر دانشگاهی که هنوز خون شهیدانش می‌سوزد، به نفع آمریکا شعار دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، چالش دوم کشور را تامین نیازهای مردم و تهیه مسکن و اشتغال جوانان دانست و گفت: با وجود این همه ضرورت برای کار، در مجلس شورای اسلامی زمانی برای کشمکش و دعوا نباید باشد.

"فیروزآبادی" با اشاره به اینکه آرامش، پرکاری و حمایت از دولت و برنامه‌های آن باید سرلوحه مجلس هشتم شورای اسلامی باشد، گفت: ملت نیز با الگو قرار دادن خط امام (ره) و مقام معظم رهبری و جهت‌گیری ریاست جمهوری اختلاف‌ها را کنار گذاشته و به نامزدهای انقلابی و به ویژه طرفداران قشر محروم و پی‌گیر، مشکلات جوانان و حامی ارزش‌ها، عدالت، استقلال و آزادی میهن رای دهند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این که مردم باید به نامزدهای حق‌مدار رای دهند، گفت: به کسانی که سابقه انقلابی ندارند و به سمت آمریکا و غرب حرکت می‌کنند و خواستار وابستگی ملت هستند، رای ندهید.

عضو شورای عالی امنیت ملی افزود: نباید به کسانی که زمانی که همه ملت از حق فن‌آوری هسته‌ای خود دفاع می‌کنند و یکپارچه در مورد این حق شعار می‌دهند، با دلدادگی به آمریکا و همسویی با غرب به دنبال کوتاه آمدن در این مورد هستند، رای داد.

"فیروزآبادی" با تاکید به اینکه مردم باید صف خود را از این افراد جدا کنند، گفت: مردم با شناختن دوست و دشمن خود به حامیان ملت و استقلال و پایداری و پیشرفت همه‌جانبه روی آورند و سهم عدالت و مهرورزی را تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه "آمریکا، ایران را محور شرارت می‌خواند و هر روز ملت ایران راتهدید می‌کند و در عین حال از برخی جناح‌ها نیز حمایت می‌کند"، گفت: آیا این گونه نیست که منافع آمریکا با این جناح‌ها که رهبر معظم انقلاب دفاع بوش از آنها را مایه ننگ اعلام کردند، همسو است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه "مگر ملت ایران طعم این ننگ را یکبار نچشیده است"، گفت: نیک‌اندیشی ملت ایران حکم می‌کند که از آنها برائت بجوییم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مقام معظم رهبری را الگوی رهبری جامعه اسلامی و رییس جمهوری را نیز الگوی یک مسوول صالح اعلام کرد و بر شکرگزاری برای داشتن این نعمات تاکید کرد.

"فیروزآبادی" با تاکید به لزوم شناخت شاخص‌های ضد مردمی و ضد منافع ملی توسط مردم، گفت: لازم است افراد محبوب آمریکا که دشمنان انقلاب هستند و دنیاپرستانی که میلیاردها ریال از بیت‌المال را به تاراج برده‌اند، بشناسیم.

وی از راهپیمایی ‪ ۲۲‬بهمن ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان دو حرکت عظیم و جهان نما در دو ماه باقی مانده از سال جاری یاد کرد و گفت: همه ملت به یاد امام (ره) و روزگاران پرحرارت و پرغرور انقلاب به صحنه خواهند آمد و به صورت گسترده در این رویدادها حضور می‌یابند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد