وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دعوت آیت الله مهدوی از تمام اصولگرایان

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت‌الله مهدوی کنی تمامی اصولگرایان را دعوت کرده‌اند تا در چارچوب ساز وکار مثبت و روبه جلوی جبهه متحد اصولگرایان (5+6) در انتخابات آتی حرکت نمایند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پنجمین نشست "تا انتخابات هشتم" شاخه دانشجویی و جوانان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: شورای جبهه متحد اصولگرایان،‌افرادی کارآمد، مقبول، خوش‌نام و متخصص در حوزه‌های مختلف را به افکار عمومی معرفی نماید.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به دیدگاه‌های آیت‌الله مهدوی کنی در خصوص ائتلاف اصولگرایان گفت: آیت‌الله مهدوی کنی تمامی اصولگرایان را دعوت کرده‌اند تا در قالب ساز وکار جبهه اصولگرایان (5+6) در انتخابات آتی حرکت نمایند چرا که این ساز و کار را مثبت و گامی به جلو برای همگرایی اصولگرایان می‌دانند.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی کنی با تأکید بر ساز و کار 5+6 معتقدند جبهه متحد اصولگرایان بایستی حوزه شمول خود را گسترش دهند و تمامی طیف‌های جریان اصولگرا در زیر یک چتر واحد قرار گیرند.

وی اضافه کرد: در انتخاب نامزدهای مورد نظر جریان اصولگرا نیز نبایستی همخوانی و قرابت به اضلاع باشد. بلکه بایستی تلاش نماییم افرادی که با معیارها و ضوابط تعریف شده هم خوانی و قرابت و اشتراک بیشتری دارند در لیست گنجانده شوند.

غلامرضا مصباحی‌مقدم افزود: گام بعد از ائتلاف و همگرایی اصولگرایان، تلاشی در جهت این است که لیستی از اصولگرایان وارد رقابت‌های انتخاباتی شود که ترکیبی از متخصصان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... باشد. در صورتی که کار به سهم‌خواهی و وزن کشی کشیده شود در ترکیب لیست جای متخصصان و کارآمدان عرصه‌های مختلف، افراد صرفاً سیاسی خواهند نشست.

وی افزود: تداوم وحدت، تاکید بر همگرایی، بر مبنای اصول و اهداف مشخص و پرهیز از تکروی و سهم‌خواهی و معرفی افرادی خوشنام و مقبول می‌تواند تضمین‌کننده حرکت رو به جلو جریان اصولگرایی در خدمت به مردم باشد.

نماینده مردم تهران با اشاره به عملکرد مجلس هفتم گفت: مصوباتی چون تسهیل ازدواج جوانان، سیاست‌های اجرای اصل 44 قانون اساسی، قانون مدیریت خدمات کشور، تثبیت قیمت‌ها، کاهش سود بانکی، سهمیه‌بندی و جلوگیری از رهاسازیی قیمت بنزین به لیتری 600 تا 800 تومان، افزایش حقوق بازنشستگان و افزایش دریافتی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی را می‌توان از جمله کارهای مهم مجلس هفتم برای حل مشکلات اقتصادی برشمرد.

وی مجلس هفتم را مجلس پرکار و خدمتگذار مردم ذکر کرد و گفت: برخلاف مجلس ششم که پرتنش، پرادعا و جنجالی بود مجلس هفتم از جنجال های سیاسی خود را مبرا نگه داشت و تمام همت خود را صرف رسیدگی به مشکلات مردم کرد.

مصباحی‌مقدم با اشاره به نقش محوری روحانیت در جریان اصولگرا گفت: تمام طیف‌های جریان اصولگرا به نقش محوری روحانیت در جریان اصولگرا تأکید دارند و روحانیت نیز همواره تلاش داشته تا تمامی طیف‌های اصولگرا، همگرایی و تعامل داشته و روحانیت نقش نظارتی و هدایت خود را دنبال نماید.

در این جلسه مجتبی‌توانگر دبیر شاخه جوانان و دانشجویان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جریان اصولگرایی با استبداد رأی، یکه‌تازی، اجتناب‌ از مشورت دیگران، تمامیت‌خواهی، نادیده انگاشتن شایسته‌سالاری در واگذاری مسئولیت‌ها، تبارگماری و باندسازی، رانت‌خواری و آپارتاید سیاسی به شدت مخالفت دارد.

وی افزود: پیروزی جریان اصولگرا در سایه "وحدت" ،‌"پرهیز از سهم‌خواهی" توکل به خدا" و داشتن اخلاص میسر می‌گردد، لذا باید همین مسیر را ادامه داد.

توانگر با اشاره به نقش محوری روحانیت در جریان اصولگرا گفت: در جریان اصولگرا دو تشکل تاثیرگذار، معتبر و مهم روحانی قرار دارند که در مجموعه اصولگرایان به عنوان "پدران معنوی" محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: ارزش و جایگاه والای نهاد روحانیت همان بس که افرادی چون آیت‌اله یزدی مسئولیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حضرت آیت‌الله مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تهران را عهده‌دار هستند.

دبیر شاخه دانشجویان و جوانان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در خصوص شاخصه‌های طیف تحول‌خواه جریان اصولگرا گفت: نوگرایی در روش و رفتار سیاسی، التزام و پایبندی به خرد جمعی در کارها، باور به مشارکت جوانان در اداره امور، اعتقاد به مردم‌سالاری دینی و لوازم آن، ‌اهتمام بایسته به وحدت و هماهنگی در مجموعه اصولگرایان، باور به جامعیت دین در اداره امور، می‌توان از جمله اهداف و آرمان‌های مهم و عمده‌ این جریان برشمرد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: برخلاف مجلس ششم که پرتنش، پرادعا و جنجالی بود مجلس هفتم از جنجال های سیاسی خود را مبرا نگه داشت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد