وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جبهه متحد اصولگرایان افراد کارآمد و متخصص معرفی کنند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: شورای جهبه متحد اصولگرایان، افرادی کارآمد، مقبول، خوش نام و متخصص در حوزه های مختلف را به افکار عمومی معرفی کند.

به گزارش روز یکشنبه ستاد خبری انتخابات باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران"ایسکانیوز"، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم افزود: گام بعد از ائتلاف و همگرایی اصولگرایان، تلاش در جهت این است که لیستی از اصولگرایان وارد رقابت های انتخاباتی شود که ترکیبی از متخصصان در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... باشد.
وی در پنجمین نشست «تا انتخابات هشتم» شاخص دانشجویی و جوانان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: در صورتی که کار به سهم خواهی و وزن کشی کشیده شود، در ترکیب لیست به جای متخصصان و کارآمدان عرصه های مختلف، افراد صرفا سیاسی خواهند نشست.
وی افزود: تداوم وحدت، تاکید بر همگرایی بر مبنای اصول و اهداف مشخص و پرهیز از تک روی و سهم خواهی و معرفی افرادی خوشنام و مقبول می تواند تضمین کننده حرکت رو به جلو جریان اصولگرایی در خدمت به مردم باشد.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به دیدگاه های آیت الله مهدوی کنی در خصوص ائتلاف اصولگرایان گفت: آیت الله مهدوی کنی تمامی اصولگرایان را دعوت کرده اند تا در قالب ساز و کار جهبه متحد اصولگرایان (6+5) در انتخابات آتی حرکت کنند چرا که این را ساز و کاری مثبت و گامی به جلو برای همگرایی اصولگرایان می دانند.
وی افزود: آیت الله مهدوی کنی با تاکید بر ساز و کار 6+5، معتقد است، جبهه متحد اصولگرایان باید حوزه شمول خود را گسترش دهد و تمامی طیف های جریان اصولگرا در زیر یک چتر واحد قرار گیرند.
وی اضافه کرد: در انتخابات نامزدهای مورد نظر جریان اصولگرا نیز نباید هم خوانی و قرابت به اضلاع باشد بلکه باید تلاش کنیم افرادی که با معیارها و ضوابط تعریف شده هم خوانی و قرابت و اشتراک بیشتری دارند، در لیست گنجانده شوند.
نماینده مردم تهران در ادامه با اشاره به عملکرد مجلس هفتم گفت: مصوباتی چون تسهیل ازدواج جوانان، سیاست های اجرایی اصل 44 قانون اساسی، قانون مدیریت خدمات کشور، تثبیت قیمت ها، کاهش سود بانکی، سهمیه بندی بنزین و جلوگیری از رهاسازی قیمت بنزین به لیتری 600 تا 800 تومان، افزایش حقوق بازنشستگان و افزایش دریافتی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی را می توان از جمله کارهای مهم مجلس هفتم برای حل مشکلات اقتصادی برشمرد.
وی مجلس هفتم را مجلس پر کار و خدمتگزار مردم ذکر کرد و گفت: بر خلاف مجلس ششم که پر تنش، پر ادعا و جنجالی بود، مجلس هفتم از جنجال های سیاسی خود را مبرا نگه داشت و تمام خود را صرف رسیدگی به مشکلات مردم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم با اشاره به نقش محوری روحانیت در جریان اصولگرا گفت: تمام طیف های جریان اصولگرا به نقش محوری روحانیت در جریان اصولگرا تاکید دارند و روحانیت نیز همواره تلاش داشته تا تمامی طیف های اصولگرا، همگرایی و تعامل داشته و روحانیت نقش نظارتی و هدایت خود را دنبال کند.
در این جلسه، مجتبی توانگر، دبیر شاخه جوانان و دانشجویان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جریان اصولگرایی با استبداد رای، یکه تازی، اجتناب از مشورت دیگران، تمامیت خواهی، نادیده انگاشتن شایسته سالاری در واگذاری مسوولیت ها، تبارگماری و باندسازی، رانت خواهی و آپارتاید سیاسی به شدت مخالفت دارد.
وی افزود: پیروزی جریان اصولگرا در سایه وحدت، پرهیز از سهم خواهی، توکل به خدا و داشتن اخلاص، میسر شد بنابراین باید همین مسیر را ادامه داد.
دبیر شاخه دانشجویان و جوانان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در خصوص شاخصه های طیف تحول خواه جریان اصولگرا گفت: نوگرایی در روش و رفتار سیاسی، التزام و پای بندی به خرد جمعی در کارها، باور به مشارکت جوانان در اداره امور، اعتقاد به مردم سالاری دینی و لوازم آن، اهتمام بایسته به وحدت و هماهنگی در مجموعه اصولگرایان، باور به جامعیت دین در اداره امور را می توان از جمله اهداف و آرمان های مهم و عمده این جریان برشمرد./
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد