وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

لاریجانی: ایجاد تشکیلات با قالیباف و رضایی را نفی نمی‌کنم

لاریجانی با بیان این که ایجاد تشکیلات با قالیباف و رضایی را نفی نمی‌کنم، گفت: اما هم‌اکنون که زمان انتخابات است، وقت این موضوع نیست.

به گزارش ایسنا علی لاریجانی بعد از سخنرانی در دانشگاه الزهرا و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که آیا شما نامه‌ای از سوی جامعه مدرسین برای کاندیداتوری از قم داشته‌اید یا نه؟ گفت: آیت‌الله یزدی به عنوان دبیر جامعه مدرسین، نامه‌ای را به من مرقوم فرمودند که ضمن سپاسگزاری از ایشان باید بگویم که من در حال فکر کردن در این زمینه هستم؛ چرا که دوستان ما در تهران نیز نظر داشتند که من از طرف تهران کاندیدا شوم. با این حال در حال پی‌گیری هستم و نتیجه‌ی پی‌گیری خود را در روزهای آینده اعلام می کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد