وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نتیجه بررسی صلاحیت‌کاندیداها بتدریج درحال اعلام است

رییس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات کشور گفت که نتیجه بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از سوی هیات‌های نظارت از بعدازظهر امروز یکشنبه به تدریج به فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه در حال ارسال و اعلام به کاندیداها است.

حجت‌الاسلام و المسلمین " محمد حسین موسی پور" لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات افزود: باتوجه به محدود بودن زمان اداری ، امکان اعلام نتایج در ساعات پایانی روز به داوطلبان نمایندگی مجلس هشتم‌در بعضی از حوزه‌ها میسر نشد و در این حوزه‌ها فردا نتیجه بررسی‌ها به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

معاون حقوقی‌وامور مجلس وزارت کشوردرپاسخ به این سئوال که‌آیا تغییراتی در نتیجه بررسی صلاحیت‌های نامزدهای نمایندگی مجلس که پیش از این توسط هیات های اجرایی اعلام شده‌بود ، از سوی هیات‌های نظارت صورت گرفته یا خیر ؟ گفت:
در بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات‌های نظارت امکان تایید و یا رد صلاحیت‌های بررسی شده قبلی وجود دارد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی وزارت کشور توضیح داد : در مواردی که هیات‌های نظارت در بررسی‌ها دلایل هیات‌های اجرایی را برای رد صلاحیت کاندیداها کافی ندانسته و یا در مواردی از نامزدها مدارک و مستنداتی‌برای عدم احراز صلاحیت آنان در اختیار داشته، در بررسی‌های خود اعمال کرده‌اند.

موسی‌پور، تصریح‌کرد: بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات‌های اجرایی مرحله ابتدایی بوده و بررسی نهایی و تکمیلی توسط هیات‌های نظارت و شورای نگهبان صورت می‌گیرد و نظر نهایی توسط آنها اعلام می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد