وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

برنامه‌های اقتصادی جبهه متحد اصول‌گرایان اعلام شد

دبیر اجرایی جبهه متحد اصول‌گرایان برنامه‌های اقتصادی این جبهه برای مجلس هشتم را اعلام کرد و این برنامه‌ها را راهکاری مطمئن، برای رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شهر، « شهاب‌الدین صدر» مهار تورم، مقابله ریشه‌ای با مفاسد اقتصادی، حل مشکل مسکن و تحقق نظام جامع تأمین اجتماعی را جزء مهم‌ترین محورهای برنامه اقتصادی جبهه متحد اصول‌گرایان اعلام کرد و افزود: بسترسازی قانونی برای ایجاد اشتغال و رفع نیازهای فنی تولیدکنندگان و صنعت‌گران، آزادسازی فعالیت‌های اقتصادی و گسترش حمل و نقل عمومی نیز از دیگر محورهای برنامه اقتصادی این جبهه است.
وی اظهار داشت: اصلاح مستمر قوانینی که مانع تولید و سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود، حذف انحصارات، افزایش شفافیت و ضمانت اجرایی قوانین نیز در برنامه‌های اقتصادی این جبهه وجود دارد تا بستر مناسبی را برای گسترش اشتغال و سرمایه‌گذاری داخلی فراهم کند.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصول‌گرایان در تشریح برنامه‌های این جبهه در راستای مهار تورم، افزود: با جلوگیری از رشد غیرمنطقی بودجه سالیانه دولت و کنترل بی‌ضابطه نقدینگی، مهار تورم را جزء اولین اولویت‌های کشور و قوه مقننه قرار می‌دهیم.
وی تصریح کرد: در نظر داریم با اصلاح قوانین تبعیض‌آمیز و استفاده از ابزارهای نظارتی قوه مقننه، از رانت، ارتباط نامشروع قدرت و ثروت و مفاسد مالی جلوگیری کنیم.
صدر هم‌چنین تحقق نظام جامع تأمین اجتماعی را در راستای گسترش و تکمیل پوشش بیمه درمانی، بیکاری و بازنشستگی برای مردم ضروری دانست و افزود: الزام دولت برای تأمین حداقل نیازهای اساسی (خوراک، پوشاک، بهداشت، مسکن و . . . ) و هدفمند کردن یارانه‌ها از نکاتی است که جبهه متحد اصول‌گرایان توجه خاصی به آن دارد.
وی هم‌چنین حمایت همه‌جانبه از افزایش عرضه مسکن، ترویج فن‌آوری‌های نوین در تولید انبوه، مقاوم و ارزان مسکن را از اولویت‌های دیگر این جبهه برشمرد و گفت: با حمایت و نظارت بر اجرای کامل طرح کاداستر برای نقشه‌برداری هوایی و تعیین حدود و مالکیت زمین‌های کشور، از زمین‌خواری جلوگیری می‌کنیم.
صدر در پایان نظارت بر اجرای کامل و دقیق قانون سیاست‌های کلی اصل 44 و الزام دولت به تصویب آیین‌نامه‌ها و بسترسازی لازم برای اجرای آن‌ها را از برنامه‌های دیگر جبهه متحد اصول‌گرایان برای حذف انحصارهای دولتی خواند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد