وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فیلتر شدن پنج پایگاه اینترنتی به علت تخلف انتخاباتی

دادستان عمومی و انقلاب تهران از فیلتر شدن پنج پایگاه اینترنتی داخلی به علت ارتکاب تخلف انتخاباتی خبر داد .
سعید مرتضوی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در این باره گفت : هدف این پایگاهها مسموم کردن فضای انتخاباتی بود که توقیف و فیلتر شدند .

وی افزود : قبل از فیلتر شدن، تذکراتی به این پایگاهها داده شد اما اعتنائی به تذکرات نشد و دادسرا اقدام به فیلتر این پایگاهها کرد .

مرتضوی با اشاره به اختصاص دو شعبه بازپرسی در دادسرای کارکنان دولت برای رسیدگی به جرایم مطبوعاتی مرتبط با انتخابات و دوشعبه بازپرسی برای جرایم عمومی و عادی انتخاباتی گفت : موارد اعلام جرم و یا شکایت ،به این شعب ارسال و خارج از نوبت رسیدگی می شود .

وی فعال شدن دفتر اینترنت دادسرا برای رسیدگی به مسائل پایگاههای اینتر نتی به صورت تخصصی و فعال شدن واحد اطلاعات قضائی مطبوعات را از اقدامات دادسرا در خصوص انتخابات اعلام کرد .

دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه تمام موارد تخلف انتخاباتی که در قانون جرم محسوب شده به محض ارجاع به این شعب به سرعت رسیدگی می شود گفت : برخی از پایگاههای اینترنتی بی نام و نشان و افرادی راکه مشی آنها شایعه سازی علیه برخی از کاندیداها و تهمت و افترا به آنان و ناسالم کردن فضای انتخاباتی است، شناسائی و این پایگاهها را فیلتر می کنیم .

مرتضوی افزود : در روزهای آینده که فعالیت تبلیغاتی بیشتر می شود فعالیت این شعب و واحد اینترنت و اطلاعات قضائی مطبوعاتی نیز بیشتر می شود تا به سرعت به شکایات رسیدگی کنیم .
نظرات 1 + ارسال نظر
انسان آزاد پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:21

یکشنبه مورخ7/11/1386 ساعت 9 شب زنگ در خانه ی آقای بهرامی از بهائیان آباده توسط دو نفر زده می شود. دختر آقای بهرامی به همراه یکی از دوستانش که در منزل تنها بوده است از باز کردن در امتناع ورزیده و از آن افراد خواهش می کند که فردا صبح مراجعه کنند که اقای بهرامی هم حضور داشته باشند.
بعد از2،3 دقیقه آن افراد در را با لگد می کوبند اما چون پشت در بسته شده بوده، ایشان موفق نمی شوند که به داخل خانه بیایند. ناگهان دو دختر چند نفر را که صورتشان را با چفیه پوشانده بودند روی پشت بام می بینند و اعتراض می کنند که در جواب اعتراض چفیه پوشان می گویند:" برید تو! خفه شین!"
دخترها در حدود 9:10 دقیقه با 110 تماس می گیرند ولی آنها ناگهان می بینند که دیوار بسیار بلند خانه فرو می ریزد و لودری در حال تخریب آن است. همزمان10، 15 نفر با اسلحه وارد منزل می شوند. دخترها که وحشت زده شده بودند، فریاد زنان و گریان از خانه فرار می کنند.
در همین زمان آقای بهرامی می رسند و می بینند که چند نفر جلوی درب منزل ایستاده اند و تعدادی هم داخل خانه یشان هستند. مامورین بعد از دیدن آقای بهرامی به سوی ایشان هجوم می آورند و ایشان را هل داده و به روی زمین می اندازند که این امر منجر به مجروح شدن آقای بهرامی می شود. سپس مامورین پایشان را روی قفسه سینه آقای بهرامی می گذارند و دست های ایشان را محکم می بندند و به زور ایشان را سوار ماشین خود آقای بهرامی می کنند. آقای بهرامی از یکی از مامورین می پرسند که دخترم کجاست؟ مامور با بی اعتنایی جواب می دهد که جایش امن است.
ماموران مسلح حدود ساعت 9:45، بعد از تخریب دیوار خانه و بازرسی خانه و گشتن تمامی کمدهای خانه، دست آقای بهرامی را باز می کنند و سریع محل را ترک می کنند.
پلیس 110 آباده ساعت 10:30 بعد از یک ساعت و بیست دقیقه خود را به محل می رساند. پلیس دلیل دیر رسیدن خود را این چنین اعلام کرده اند:" ما پس از تماس شما امدیم اما در اینجا خبری نبود"!
فردای این اتفاق، نامه ای در منزل آقای بهرامی انداخته می شود که مضمون آن چنین است:
بهرامی بهایی، عاشقان امام حسین، میخواهند وجود تو را از آباده پاک کنند، تا دو هفته برای تخلیه ی منزل فرصت داری در غیر این صورت خانه ات با خاک یکسان خواهد شد، و به حرمت خانواده ات تجاوز میکنیم.

خودتان قضاوت کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد