وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیروان خط امام‌و رهبری روند تایید صلاحیت‌ها را موثر دانستند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری روند تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان برای فراهم‌کردن مشارکت سیاسی احزاب و گروه‌های سیاسی وحضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موثر دانست.

به‌گزارش خبرنگار ستادخبری ایرنا ویژه انتخابات،" حبیب‌الله‌عسگر اولادی" در حاشیه دومین همایش منطقه‌ای خواهران حزب موتلفه اسلامی در تهران در گفت و گو با خبرنگاران‌افزود: تاکنون صلاحیت ‪ ۴۰۰‬نفراز نامزدهایی که صلاحیت آنان احراز و یا تایید نشده بود تایید شده تا هیچگونه انزوای سیاسی پدیدنیاید.

وی این ادعای اصلاح‌طلبان را که‌بررسی صلاحیت‌هادر هیات‌های اجرایی و نظارت سیلقه‌ای بوده است، نپذیرفت و گفت : ابتدا براساس اطلاعات محدودی تصمیم‌گیری شد، اما بعدا اطلاعات بیشتری رسید و روند تایید صلاحیت‌ها شتاب گرفت.

این فعال سیاسی اصولگراخاطر نشان کرد : افراد و احزاب سیاسی در حالت انزوای سیاسی شرایط را طوری نمی‌بینند که موثر باشند بنابراین خود را کنار نگه می‌دارند.

عسگر اولادی بر پایبندی به اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و گفت که اخلاق انتخاباتی باید از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی،احزاب، گروه‌هاو نامزدها رعایت شود.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد که انتخابات باید یک جشن بزرگ ملی و خارج از بد اخلاقی‌ها باشد.

خبرنگاری سئوال کرد که حضور اصلاح طلبان در عرصه حاکمیت چه پیامدهایی خواهد داشت؟ که دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری پاسخ داد : البته این گونه نیست که‌با همه اصلاح‌طلبان‌نتوان کارکرد همچنان که تعدادی از اصلاح‌طلبان در شورای اسلامی شهر تهران حضور دارند و کارها انجام می‌شود.

عسگراولادی گفت : چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باشیم باید شعارهایمان ، پاسخگویی به مطالبات مردم باشد.

وی در عین حال خاطرنشان‌کرد که شعارهای اصولگرایان بیشتر از بقیه مورد توجه مردم است.

خبرنگار دیگری از عسگراولادی پرسید، آیا صحت دارد جبهه پیروان خط امام و رهبری در قم با جبهه متحد اصولگرایان همسو نیست‌که وی گفت: با رفتن آقای لاریجانی به قم دیگر مشکلی وجود ندارد.

عسگراولادی در پاسخ به پرسشی درباره توهین به نوه امام راحل، اهانت به بیت شریف ایشان را غیر قابل قبول دانست و افزود : کسانی که دست به چنین اقدامی زدند باید مجازات شوند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در عین حال گفت : مساله حضور یا عدم حضور نظامی‌ها در سیاست توسط امام خمینی (ره) در شرایط خاصی مطرح شد و اکنون هم مقام معظم رهبری باید نظر بدهند.

وی خاطرنشان کرد : امام راحل زمانی اعلام کردند که به مصلحت نمی‌دانند شخص روحانی رییس جمهوری شود اما وقتی برخی حوادث از جمله وقایع مربوط به بنی‌صدر رخ داد نظر ایشان هم عوض شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد