وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

عضو جبهه متحد اصولگرایان: رفتن به مجلس هدف نیست

عضو جبهه متحد اصوالگرایان بابیان اینکه رسیدن به مجلس هدف نیست بلکه توفیقی است برای خدمت به مردم گفت: حامیان هر کدام از نامزدها هم باید در این چارچوب عمل کنند و رسیدن به مجلس را فرصتی برای ارتقای نظام بدانند.

" علی اصغر زارعی " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات ضمن بیان این مطلب ، خاطرنشان کرد : در غرب کمپانی‌های بزرگ و نظام سرمایه‌داری از کاندیداها حمایت می‌کنند و در واقع نمایندگان ، وکلای کمپانی‌های بزرگ و سرمایه داران هستند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی در غرب با ایران قابل مقایسه نیست ، گفت: در کشور ما هر نماینده سمبلی از ارزشها ، باورها و ارکان نظام است. شخصیتی که با روح همکاری و کار جمعی باید گامهای محکمی برای تحقق آرمانهای نظام بردارد.

زارعی تصریح کرد:چنین فردی باید اخلاق اسلامی را ملاک کار خود قرار بدهد و از تخریب پرهیز کرده و به‌دنبال شناخت درست و واقعی باشد.

این عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه هر نماینده باید نگاه ملی داشته باشد، گفت: نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی جزء وظایف نمایندگان و مجموعه مجلس شورای اسلامی است.

وی یادآور شد: هر نماینده باید در این چارچوب با مردم صحبت کند و میزان شناختش از مسایل و منافع و تهدیدهای ملی را ارایه دهد و راهکارها و برنامه‌هایی را که می‌تواند برای مجموعه نظام در کشور مفید باشد مطرح کند.

زارعی با تاکید بر اینکه چنین روشی باعث می‌شود تا حوزه‌های انتخابیه از فعالیت‌های نماینده خود منتفع شوند گفت: نماینده‌ای که برای کسب رای مبادرت به دادن وعده‌هایی کند که تحقق آنها در اختیار وی نیست، وعده‌های توخالی داده است و در رای مردم شبهه ایجاد می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد