وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حضور جوانان در انتخابات نشانگر بلوغ سیاسی آنان است

مدیر سازمان ملی جوانان خراسان جنوبی گفت: جوانان با شرکت در انتخابات مجلس اثبات می‌کنند که از رشد و بلوغ سیاسی برای حفظ جامعه آرمانی خود برخوردارند.

یحیی سالاری روز یکشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: حضور جوانان در صحنه انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی افزود: جوانان بهترین سرمایه اجتماعی، موتور محرک و عناصر تاثیرگذار جامعه هستند که باید در فعالیتهای اجتماعی پیشتاز باشند در غیر این صورت دیگران به جای آنان تصمیم خواهند گرفت.

او گفت: جوانان می‌توانند افراد دارای شجاعت، بصیرت و اعتماد به نفس را به عنوان نماینده مجلس انتخاب کنند و از این طریق روند رسیدن به اهداف نظام را سرعت بخشند.

وی با بیان اینکه یک سوم جمعیت جامعه ما را جوانان تشکیل می‌دهند افزود:
جوانان باید همانطور که در صحنه‌های علمی و انتخابات قبلی حضوری فعال داشتند، در انتخابات آتی نیز تاثیرگذاری خود را به دنیا نشان دهند.

او همچنین داشتن شجاعت، روحیه تدین و معنویت، پایبندی به‌اصول و ارزشهای دینی و مردمی بودن را از ویژگیهای یک نماینده جامعه اسلامی در مجلس ذکر کرد.

وی افزود: به رغم تبلیغات نادرست دشمن ثابت شده است که در نظام اسلامی کسی که مردم می‌خواهند از صندوقها بیرون می‌آید.

او گفت: اگر نماینده مجلس دارای روحیه مردمی نباشد اصل مردمسالاری دینی زیر سووال می‌رود و قوانین و مقررات بعدی آنان نیز مردمی نخواهد بود.

مدیر سازمان ملی جوانان خراسان جنوبی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، کارآمدی نظام را اثبات می‌کند لذا اگر مردم تاثیرگذاری حضورشان را بدانند قطعا در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حفظ و پیشرفت انقلاب نیازمند حضور جدی و بانشاط مردم در صحنه است گفت: اگر حضور مردم در تمام عرصه‌ها محقق نشود آنچه به عنوان اهداف نظام ترسیم شده به نتیجه نخواهد رسید.

او افزود: تحقق مطالبات واقعی مردم از طریق حضور حداکثری آنان در انتخابات میسر است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب افزود: حفظ آگاهی، احساس مسوولیت و حضور بانشاط مردم در انتخابات، کارآیی دشمنان را مختل خواهد کرد.

او همچنین نقش رسانه‌ها را در انتخابات حساس و مهم دانست و گفت: رسانه‌ها باید ارزشهای دینی را بر اساس واقعیت و سنتهای قرآنی برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات برای حفظ تمام پیشرفتها و امنیتی که هم‌اکنون در جامعه وجود دارد بپردازند و مردم را نیز بر این امر آگاه کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد