وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نامزدهای جبهه متحد در سراسر کشور نهایی شد

سیدشهاب‌الدین صدر دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ششمین همایش سراسری جبهه متحد اصولگرایان امروز پنجشنبه برگزار شد.
صدر گفت: فضای حاکم در جریان اصولگرایی در سراسر کشور بسیار مطلوب است و همدلی و یکپارچگی در میان جریان اصولگرایی وجود دارد.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به روند برگزاری ششمین همایش سراسری جبهه متحد اصولگرایان گفت: در ابتدای همایش سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران محورهایی را در ارتباط با اصولگرایی و رعایت اخلاق انتخابات بیان کرد.
وی ادامه داد: بنده در ادامه این همایش گزارشی از عملکرد جبهه متحد اصولگرایان و مصوبات شورای مرکزی و توفیقات انجام شده در شوراهای استانی سراسر کشور ارائه دادم.
صدر تصریح کرد: در ادامه این همایش غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد شرایط سیاسی روز و ضرورت اتحاد اصولگرایان نکاتی را متذکر شد.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: در ادامه همایش سراسری جبهه متحد میزگردی متشکل از اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تشکیل شد و به تفکیک بنده، زاکانی، بادامچیان، محصولی، مصلحی و فدایی مباحثی را در خصوص سیاست‌های تبلیغاتی، آرایش سیاسی گروه‌ها،‌دستاوردهای اصولگرایان در دولت و مجلس و برنامه‌های جبهه متحد اصولگرایان تا زمان انتخابات را بیان کردند.
صدر ادامه داد: در جلسه بعد از ظهر همایش سراسری اصولگرایان که هنوز ادامه دارد، شوراهای استانهای مختلف با کمیته 6 نفره جبهه متحد در حال تشکیل جلسات مشترک هستند.
وی تأکید کرد: در همه‌ی حوزه‌های انتخابیه در مورد نامزدهای نهایی توافق شده است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد