وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتخاب فرد اصلح مهمترین وظیفه ملی است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: انتخاب فرد اصلح در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهمترین وظیفه ملی دراین برهه از زمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس نظری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انقلاب اسلامی نشات گرفته از رهبری مقتدرانه امام(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری است و در انتخاب نمایندگان مجلس هشتم مهمترین معیار امام خمینی (ره) می‌باشد.

وی با بیان این که مردم با شرکت در انتخابات در واقع وفاداری خود را به نظام و آرمانهای امام راحل اثبات می‌کنند، اظهار داشت: حضور قشرهای مختلف مردم در انتخابات بیانگر تعصب ملی و مذهبی آنان است.

نظری ادامه‌داد: نماینده مجلس باید عادل،دلسوز و کارآمد باشد و توانایی برقراری ارتباط نزدیک با مردم را داشته و بتواند مشکلات جامعه را حل کند.

وی گفت: نماینده همچنین باید مردمی باشد تابتواند در راه اهداف انقلاب اسلامی گام بردارد و خود را وامدار گروه و جناح خاصی نکند.

نظری تصریح کرد: نامزدهای انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از هر گونه تبلیغات حدالامکان "صحیفه نور" امام خمینی (ره) را مطالعه کنند و به تمام وعده‌های پیش از انتخابات نیز عمل نمایند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تشکیل مجلس مقتدر و قوی از بین داوطلبان اصلح در اقتدار نظام در داخل و خارج از کشور تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: فراهم آوردن زمینه حضور گسترده مردم در صحنه، بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌باشد.

مردم استان قزوین همزمان با سایر هموطنان ‪ ۲۴‬اسفند ماه سال جاری برای انتخاب یک نماینده مجلس خبرگان رهبری و چهار نماینده مجلس شورای اسلامی پای صندوقهای رای خواهند رفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد