وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اکرمی:کاندیداها وعده عزل ندهند

یک کاندیدای انتخابات مجلس هشتم انتخابات تهران را یک انتخاب حساس و ویژه خواند.

به گزارش ائتلاف فراگیر وکلاء و حقوق دانان تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی ، نامزد انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی،گفت: 30 نفری که از تهران وارد مجلس می شوند باید از تخصص ها و ویژگی های خاصی برخوردار باشند زیرا معمولا از میان این افراد رییس و همچنین هیأت رییسه مجلس انتخاب می شوند .

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت : باید کوشش شود افرادی برای مجلس هشتم مطرح شوند که در میان مردم شناخته شده و دارای اعتبار کافی باشند. تا مردم بتوانند به راحتی آنها را انتخاب کنند.

این کاندیدای مجلس هشتم با بیان اینکه وظایف نمایندگان مجلس ، قانونگذاری، نظارت بر دستگاه های اجرایی و در نهایت رای دادن به وزرای پیشنهادی دولت است، افزود: کاندیداها باید در راستای همین وظایف خود وعده های منطقی به مردم بدهند . اما اگر بخواهند وعده هایی خارج از این وظایف به مردم بدهند تا رای کسب کنند در واقع کاری خلاف اصول انجام داده اند.

اکرمی ادامه داد: البته کاندیدا ها می توانند بگویند که ما برای اشتغال، تورم و نظارت بر مسوولین فعالیت های خود را انجام می دهیم اما اینکه بخواهند مطرح کنند که ما بعد از انتخاب و نماینده شدن کسی را عزل کرده و یا با فلان فرد برخورد می کنیم، وعده ای غیرمنطقی داده اند .

وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و نقش آنها در عرصه بین المللی گفت: مردم در واقع با آمدن پای صندوق رای به دنیا نشان می دهند که ما حضور داریم و با اقتدار از نظام خود دفاع می کنیم. همچنین وقتی حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند از کاندیداهای خود نیز با قاطعیت می خواهند که در مقابل این حضور مطالبات به حق آنها را فراهم کنند.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت نیز با تکیه بر اهرم حضور حداکثری مردم می تواند حرف خود را به دنیا بزنند زیرا در اینجا دیگر ما می توانیم با آمار و ارقام دقیق به دنیا بفهمانیم که ملت ما مانند قبل حضور حداکثری در صحنه دارند.

وی در پایان بر پیگیری مسأله اشتغال جوانان، جلوگیری از گرانی های بی حد و مرز و همچنین روان سازی کارهای اداری و به حداقل رسیدن بروکراسی در مجلس هشتم تأکید کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
سید حسین ذوالانوار دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:50 http://zolanvar.blogfa.com

با سلام
عکس و متن زندگینامه را برایتان ایمیل کردیم.
باشد در این زمان کم زحمت ما را قبول کنید و تبلیغات ما را در وبلاگ وزینتان بگذارید
بر صراط مستدام باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد