وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

واکنش ایران به بیانیه اروپا درباره انتخابات

سید محمدعلی حسینی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ،‌ بیانیه‌ی ریاست دوره‌ای اتحادیه‌ی اروپا درباره‌ی انتخابات دموکراتیک، مشارکت گسترده و شورانگیز مردم و طیف‌های مختلف در هشتمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را عجولانه و با اغراض سیاسی، فرصت‌طلبانه و غیر قابل قبول دانست و آن را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمدعلی حسینی صدور بیانیه و ارایه‌ی ارزیابی از انتخابات را در شرایطی که هنوز نتایج نهائی و رسمی تمامی حوزه‌های انتخابیه اعلام نشده و پروسه شمارش آراء به پایان نرسیده را مایه تعجب خواند و تاکید نمود: بهتر بود ریاست اتحادیه‌ی اروپائی به جای انتشار این قبیل پیش‌داوری‌های شتابزده و مغرضانه به بررسی پیام‌های متعدد نتایج انتخابات دموکراتیک ملت بزرگ ایران برای اروپا و اصلاح رویکردهای ناعادلانه و غیر سازنده خویش بپردازد.

سخنگوی وزارت امور خارجه، افزود: انتخابات هشتمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی با رعایت کلیه‌ مفاد قانون اساسی و دیگر قوانین موضوعه کشور که توسط اکثریت قاطع ملت ایران مورد تائید قرار گرفته است در کمال صحت، سلامت و آرامش و حضور فراگیر رسانه‌های مختلف خارجی برگزار شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه، مشارکت بیش از چهار هزار و هفتصد و پنجاه کاندیدا در سراسر کشور برای انتخاب 290 نماینده مجلس را نشانگر حضور گسترده کاندیداها با سلیقه‌ها و گرایشات مختلف دانست و افزود: این قبیل کم‌بینی‌ها و اقدامات مداخله‌جویانه در حافظه تاریخی ملت ایران خواهد ماند و خللی در عزم راسخ آنها ایجاد نخواهد کرد.

وی افزود: شایسته است ریاست اتحادیه‌ی اروپا به نتایج برخاسته از آراء و اراده مردم ایران احترام گذارده و کژروی و انگیزه‌های بدخواهانه را کنار گذارند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد