وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی‌نژاد:20 پیروزی ایران در سال 86 آرایش دشمن را به هم ریخت

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه با بیش از بیست پیروزی بزرگی که در سال جاری نصیب ملت بزرگ ایران شده آرایش سیاسی دشمنان به هم ریخته است، تصریح کرد: به فضل الهی این پیروزی‌ها در سال 87 مضاعف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، دکتر محمود احمدی‌نژاد دیشب در دیدار کارکنان یگان حفاظت ریاست جمهوری، ایستادگی، توکل به خدا و کار برای خدا را لازمه تداوم پیروزی‌ها دانست و اظهار داشت: همه قله‌ها فتح شدنی است به شرط آنکه همگی برای خدا کار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه راه خدا، راه امام راحل و راه امام هستی پیروز است، گفت: آرزوهای شهیدان و امام راحل در حال محقق شدن است و یقیناً سران آمریکا و صهیونیست، نیز سرنوشت ذلالت‌باری مانند سرنوشت صدام خواهند داشت.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های یگان حفاظت ریاست جمهوری گفت: گرچه گمنام هستید و معمولاً اسمی از شما برده نمی‌شود، اما در همه اتفاقات تاریخ‌ساز، شریک هستید.

وی لباس سبز کارکنان یگان حفاظت را بالاترین افتخار دانست و اظهار داشت : در کنار هم و به صورت تن واحد در حال انجام یک مأموریت هستیم و باید آن را تا آخر پیش ببریم.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه در دو و نیم سال گذشته شبانه‌روز در همه صحنه‌ها و حوادث و مناطق گوناگون ایران و جهان با هم بودیم، خاطر نشان کرد: می‌دانم که فشار زیادی را تحمل می‌کنید، اینکه محافظان بخواهند در عین حفاظت، ممانعت نکنند، خیلی سخت و دشوار است. ولی خدمت من و شما این است که در راه انقلاب جانفشانی و فشارها را تحمل کنیم و به فضل خدا هیچ وقت خسته نخواهیم شد.

رئیس جمهور مردم را سرمایه جاوید انقلاب دانست و تصریح کرد: عشق مردم به انقلاب و آرمان‌های امام راحل همواره دشمن را شکست داده و انقلاب را جلو می‌برد و اگر قرار باشد اتفاقی در دنیا رخ دهد، خدای متعال آن را از مجرای حرکت مردم مقرر کرده است.

دکتر احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه زیباترین رخدادها در جریان تعامل با مردم شکل می‌گیرد، خاطر نشان کرد: کسانی که خیال می‌کنند، مردم پرتوقع هستند،‌ افراد کج‌فهمی هستند. مردم به یک سلام و ابراز محبت و اطلاع از تلاش‌ها نه تنها قانع می‌شوند، بلکه حاضرند سرمایه خود را در این راه خرج کنند.

رئیس‌جمهور رابطه عاطفی بین ملت و مسؤولین را پایه و اساس انقلاب دانست و گفت: اگر عشق و علاقه به امام راحل وجود نداشت، حرکت و انقلابی شکل نمی‌گرفت و عشق به امام راحل تجلی عشق به اباعبدالله و پیامبر گرامی اسلام و امیرالمومنین علی(ع) است.

وی اضافه کرد: رابطه عاطفی، اساس انسجام و استحکام کشور و اساس حضور در صحنه و فداکاری است و مقدمه آن این است که واقعاً مردم را دوست داشته باشیم.

دکتر احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خلقت انسان از سوی خدای متعال بیهوده نبوده است، تصریح کرد: خداوند انسان را خلق نکرد که در همین عالم در جا بزند یا مشغول حواشی باشد بلکه با این خلقت فرصتی در اختیارمان قرار داده تا جوهره حقیقی الهی در ما شکوفا شده و شایسته لقاالله و رسیدن به اوج کمال انسانی شویم.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه دوران عمر در اختیار است تا برای زندگی جاوید آماده شویم، تأکید کرد: البته در این دنیا هم باید تلاش کنیم تا حاکمیت خداپرستی و عدالت و حاکمیت خلیفة الله محقق شود.

در ابتدای این دیدار سردار نجفی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) گزارشی از ماموریت های یگان حفاظت ریاست جمهوری ارایه کرد و گفت: میزان ماموریت های این یگان نسبت به دوران 8 ساله رئیس جمهور پیشین هزار درصد رشد داشته است.

فرمانده سپاه انصار المهدی خاطر نشان کرد : با رهنمودهای رئیس جمهور الگوی جدیدی در مجموعه حفاظت شکل گرفته و این مدل در کل مجموعه در حال گسترش است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد