وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سال 87 ؛ سال نوآوری و شکوفایی در صنایع موشکی و دفاعی

سردار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز در یک گفت‌وگوی ویژه خبری ضمن تبریک به سال جدید به مردم قهرمان ایران گفت: امیدوارم در سال شکوفایی و نوآوری همه بخش‌های مهم کشور به ویژه نیروهای امنیتی و دفاعی بیش از پیش در نوآوری‌های امنیتی و دفاعی موفق باشند و امنیت به صورت یک امنیت پایدار در منطقه و کشور حاکم شود.
سردار جعفری افزود: از همه نیروهای امنیتی و دفاعی تشکر می‌کنم که در ایام تعطیلات در مرزهای کشور امنیت را برای مردم به ارمغان آورده‌اند.
وی در ادامه این گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار داشت: امیدوارم وحدتی که امروز بین نیروهای مسلح ما برقرار است تداوم پیدا کند.
سردار جعفری با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی شایسته تشکر ویژه هستند، گفت: از نیروهای انتظامی تشکر ویژه‌ می‌کنم که در ایام تعطیلات نوروزی علاوه بر محافظت از مرزها از اردوهای راهیان نور نیز محافظت کردند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نامگذاری سال 87 از سوی مقام معظم رهبری به سال نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: نیروهای مسلح که در بحث برقراری امنیت و دفاع از مرزهای کشور تلاش مضاعفی را در گذشته داشتند با تاکیدی که در چند سال گذشته بر روی ایجاد تحول و تغییر در شیوه آمادگی‌ها و ابزار و تسلیحات جدید که نیاز ضروری دفاع آینده ماست قطعا باید حامل نوآوری‌های بیشتر و تازه‌تری باشند.
وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال نوآوری و شکوفایی شاهد دست‌آوردهای بزرگی در زمینه پیشرفت صنایع موشکی، هوایی، دفاعی و زمینی باشیم و مردم ما امنیت بیشتری را احساس کنند.
سردار جعفری با اشاره به توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان تصریح کرد: امنیت جمهوری اسلامی در مقطع کنونی در تاریخ ایران بی‌نظیر است و ایران اسلامی کشوری امن و آرام است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد