وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رایحه خوش خدمت حامی جبهه متحد

مسئول امور استان‌های رایحه خوش خدمت با بیان این مطلب که اضلاع جبهه متحد کماکان منسجم هستند، گفت: رایحه خوش خدمت برانتخاب تمام ۱۱ نامزد جبهه متحد اصولگرایان در تهران تاکید دارد.



علی اصغر زارعی مسئول امور استان‌های رایحه خوش خدمت در گفتگو با فارس با تاکید بر اینکه همه اضلاع جبهه متحد با هم فعالیت می‌کنند، گفت: در جبهه متحد اصولگرایان وحدت بیش از انتخاب افراد اهمیت دارد.



وی با بیان این مطلب که در دور دوم انتخابات مجلس هشتم علاوه بر اینکه جبهه متحد برای نامزدهایش تبلیغات عمومی انجام می‌دهد، گفت: برخی از هواداران کاندیداها نیز یکسری فعالیت‌های تبلیغاتی انجام می‌دهند که مغایرتی با جریان عمومی جبهه متحد اصولگرایان ندارد.



زارعی با تاکید بر اینکه رایحه خوش خدمت در راستای چارچوب جبهه متحد اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس هشتم در شهر تهران فعالیت می‌کند، گفت: رایحه خوش خدمت نه تنها برای رای مردم به ۱۱ نامزد جبهه متحد در دور دوم تاکید دارد، بلکه در جهت موفقیت نامزدهای جبهه متحد در دور دوم انتخابات تبلیغ می‌کند.



مسئول امور استان‌های رایحه خوش خدمت تصریح کرد: برخی از افراد با پر رنگ کردن این موضوع درصدد ایجاد تفرقه در میان اصولگرایان هستند و جریان جبهه متحد کماکان به چارچوب وحدت اتفاق نظر دارند.

عضو هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با تاکید بر پایبندی تمامی اصولگرایان به حفظ وحدت گفت: امیدواریم مردم با اعتماد مجدد به جریان اصولگرا سبب خدمت رسانی بیشتر اصولگرایان شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد