وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اصولگرایان هدفی به جز خدمت ندارند

رئیس مجلس شورای اسلامی شرکت در انتخابات را یک مانور سیاسی دانست و گفت: پیغام حضور مردم در انتخابات به بیگانگان این است که ملت ایران انقلاب شان را دوست دارند و بر استمرار راه آن تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، غلامعلی حدادعادل که در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان اسلامشهر سخن می گفت با اشاره به مشکلات این شهرستان تاکید کرد: اصولگرایان هیچ فکر و اندیشه ای به جز خدمت به مردم ندارند.

وی در ادامه ضمن تشکر از مردم اسلامشهر به خاطر حضور باشکوه در مرحله اول انتخابات، گفت: انقلاب اسلامی ما حقیقتا انقلابی مردمی بود.

حدادعادل گفت: انقلاب ما در حالی به پیروزی رسید که هیچ کس در دنیا باورش نمی شد که یک ملت چنین انقلاب با عظمتی را به رهبری امام خمینی(ره) شکل دهد، انقلاب ما در حقیقت معجزه قرن بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای دو مرحله قبل و بعد از پیروزی انقلاب است، گفت: در طول سی سال گذشته نزدیک به سی انتخابات در کشور برگزار شده، بطوری که کشور ما تنها کشور در منطقه است که تمام امور آن به دست خود مردم اداره می شود، این یادگاری است از امام بزرگوار که برجای مانده است و امروز نیز رهبر معظم انقلاب همان راه را ادامه می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امروز وحدت و انسجام کشور بیش از گذشته است و مجلس شورای اسلامی نمونه ای از ایران بزرگ است که حضور نمایندگان همه قومیت ها با هر لهجه ای که دارند، نشانه وجود وحدت و همبستگی در کشور است.

حدادعادل ادامه داد:هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، مجلس از پشتوانه مردمی بیشتری برخوردار خواهد شد. وی دو کار اساسی مجلس را قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب تعبیر زیبایی از کار مجلس دارند و آن این است که کارمجلس، ریل گذاری برای حرکت قطاردولت است، یعنی مجلس جهت را مشخص و سپس بر آن نظارت می کند.

حدادعادل با اشاره به تعامل مجلس و دولت گفت: مجلس طبق قانون اساسی یک نهاد مستقل است و ممکن است وقتی رئیس جمهور وزیری را برای تصدی وزارتخانه ای به مجلس معرفی می کند، تشخیص اش این باشد که به آن وزرای پیشنهادی در یک مقطع رای ندهد اما به وزرای پیشنهادی دیگر رای اعتماد دهد.

وی مجلس را نشانه حاکمیت مردم بر سرنوشت خود توصیف کرد و اظهار داشت:پس از آنکه با پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار از کشور قطع شد، آنها به هرقیمتی می خواهند با انقلاب ما مقابله کنند تا این انقلاب به نتیجه نرسد، آنها دائما دم از این می زنند که در ایران آزادی و دموکراسی حاکم نیست اما پاسخ خود را در روزهای انتخابات از ملت ایران دریافت می کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:استکبار به خصوص آمریکا می خواهند که انتخابات در ایران بی رونق باشد و به این بهانه بگویند در ایران دموکراسی وجود ندارد، همین آمریکا در زمان شاه که نمایندگانی سفارشی و دستوری در راس کار بودند، غصه آزادی را نمی خورد، اما امروز نگران وجود آزادی در ایران است.

وی افزود:مردم ما دوست و دشمن خود را شناخته اند و در این انتخابات نیز به دعوت رهبری لبیک گفتند و به حمدالله انتخابات خوبی در کشور برگزار شد و این باعث عظمت کشور است.

حداد افزود:نتیجه انتخابات ایران برای بیگانگان همواره مهم بوده ، چرا که آنها دلشان می خواهد کسانی انتخاب شوند که تمایل به آنها داشته باشد ، البته خدای ناکرده نمی خواهم بگویم که کسانی مورد تایید از سوی شورای نگهبان قرار گرفته اند که متمایل به بیگانگان هستند اما مردم ما کسانی انتخاب کنند که رفتارشان با اصول انقلاب و آرمانهای امام و رهبری بیشتر منطبق باشد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: امروز مشکلات، تحریم ها، تهدید ها و توطئه های بین المللی علیه کشور وجود دارد و البته در داخل کشور نیز ما با مشکلاتی مواجه هستیم، اما تلاش ما در مجلس هفتم این بود که به کشور خدمت کنیم.

حدادعادل درپایان خاطر نشان کرد مردم اسلامشهر با جمعیت 500 هزار نفری انتظار به حقی دارند که یک دانشگاه دولتی در آن ساخته شود.

بنا بر این گزارش در همایش جبهه متحد اصولگرایان، کاندیداهای راه یافته از این جبهه به مرحله دوم انتخابات نیز طی سخنان جداگانه ای به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد