وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شهردار تهران : توجه به امور جوانان از پرکردن چاله مفیدتر است

محمد باقر قالیباف شهردار تهران با بیان خاطره‌ای از بازدید خود از یکی از مناطق شهر تهران،گفت: در کنار سایر خدمات شهری توجه به امور جوانان از پرکردن چاله مفیدتر است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا وی در مراسم افتتاح ششمین نمایشگاه یاد یار مهربان افزود: نباید از مسئله اموزش وتربیتی غفلت کرد و توسعه مسائل آموزشی وتربیتی نیازمند توجه است.

شهردار تهران با بیان اینکه از زمان حضور در شهرداری تهران سه محور سرلوحه کار قرارگرفت، گفت: کاروفعالیت با تاکید بر توجه به کارهای خدماتی ، عمرانی، اقتصادی، سرمایه گذاری، اوقات فراغت، رفاه و آسایش شهروندان و آموزش تربیت در مجموعه شهر تهران بوده است .

به گفته قالیباف این نمایشگاه و جشنواره از حدود شش سال گذشته در شش مرحله برگزار شده و یکی از شاخص‌های آن در عملکرد اجتماعی و بحث کتاب وکتاب خوانی است .

شهردار تهران با اشاره به اینکه مراکز آموزشی وتربیتی مهمترین عامل توسعه انسانی است، گفت : شهرداری تهران به عنوان نهاد اجتماعی در کنار خدمات رفاهی به دنبال بالا بردن آگاهی عمومی نیز می‌باشد.

قالیباف با اشاره به اینکه این اقدامات از وظایف آموزش وپرورش می‌باشد، گفت :شهرداری از جهات دیگر در کنار سایر خدمات خود توجه به تقویت کتابخانه‌ها و تقویت مدارس و کمک درسی آموزشی می‌باشیم .

ششمین نمایشگاه یاد و یار مهربان و اهدای کتاب به مدارس شهر تهران در بوستان گفت وگو از تاریخ ‪ ۱۷‬تا ‪ ۲۷‬بهمن ماه در حال برگزاری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد