وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مذاکره گرهارد شرودر با قالیباف در برج میلاد

مشاور عالی شهردار تهران با اشاره به حضور صدر اعظم سابق آلمان به منظور حضور در مراسم افتتاح "موسسه بین المللی سلامت پروفسور سمیعی" در تهران گفت : گرهارد شرودر و پروفسور سمیعی عصر امروز در مجموعه برج میلاد با شهردار تهران دیدار و گفتگو خواهند کرد.

دکتر محمد هادی موذن جامی با اعلام این خبر گفت : "موسسه بین المللی سلامت پروفسور سمیعی" که ایده ایجاد آن سال گذشته و در جریان دیدار پروفسور با شهردار تهران از سوی دکتر قالیباف پیشنهاد شد به همت تعدادی از پزشکان ایرانی آغاز به کار کرد .

مشاور عالی شهردار تهران افزود : پروفسور سمیعی از برجسته ترین متخصصان مغز و اعصاب دنیاست که هزاران شاگرد در ممالک مختلف جهان دارد . جمعی پزشکان ایرانی نیز به افتخار چنین ذخیره بزرگ علمی ، موضوع شکل گیری موسسه بین المللی سلامت پروفسور سمیعی در تهران را پیگیری کردند .

وی با اشاره به حضور صدر اعظم سابق آلمان در تهران به منظور حضور در مراسم افتتاح این موسسه بین المللی گفت : آقای گرهارد شرودر از دوستان نزدیک پروفسور سمیعی است و در مراسمی که شب گذشته به منظور افتتاح این موسسه بین المللی برگزار شد تاکید کرد که ایران علاوه بر داشتن منابع عظیمی مثل نفت و گاز دارای منابع بزرگ انسانی و کشور ذخیره مغزها نیز هست که پروفسور سمیعی نمونه ای از آن هاست .

موذن با اشاره به اینکه بنا داریم در منطقه 22 زمینی برای احداث موسسه بین المللی سلامت پروفسور سمیعی در نظر بگیریم گفت : بدین منظور به کمک خیرین ، زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع برای احداث این موسسه در نظر گرفته می شود و شهرداری تهران نیز در این زمینه حمایت های لازم را خواهد داشت .

وی همچنین گفت : در مراسمی که شب گذشته برپا شد ، گرهارد شرودر نیز 10 بورسیه تحصیلی مغز و اعصاب در آلمان را برای گام نخست به این موسسه اعطا کرد و پروفسور سمیعی نیز ابراز امیدواری کرد که تعداد این بورسیه ها در آینده به دهها و صدها نفر ارتقا یابد .

مشاور علی شهردار تهران تصریح کرد : هم اکنون با تامین منابع از سوی شهرداری تهران محل موقتی برای "موسسه بین المللی سلامت پروفسور سمیعی" آماده شده و امیدواریم به زودی کلنگ احداث این موسسه بین المللی به زودی بر زمین زده شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد