وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتشار اسامی یاران میر حسین در انتخابات آینده

در حاشیه آمد و شدهای نخست وزیر سالیان دفاع مقدس که این روزها با تحرکاتی چون حضور در منزل شهیدان باکری غلظت خاصی به خودگرفته است ، شنیده های موثق ازمنابع مطلع، تیم مورد نظر مهندس موسوی برای حضور احتمالی در انتخابات را نیز مشخص کرده اند.

 به گزارش جهان نیوز؛ مهندس موسوی که یکی از اشکالات اصلی درباره برنامه های وی نوع نگرش اقتصادی او و حمایتش از اقتصاد دولتی است در ادامه مشی گذشته خویش اقدام به تدوین برنامه هایی برای عملی کردن اقتصاد متمرکز کرده است.

هم چنین تیم در نظر گرفته شده از سوی میر حسین هم کسانی هستند که با افکار گذشته وی سنخیت دارند . به طوری که گفته می شود در کابینه احتمالی میرحسین کسانی چون ناطق نوری، موسوی لاری، محسن رضایی و جهانگیری حضور دارند. به طوری که حتی شایعات منتشره حکایت از آن دارند که برای برخی از افراد فوق نیز سمت ها ازهم اکنون مشخص شده تا آنجا که احتمالا محسن رضایی به عنوان وزیر نفت در نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر درحالی که خبرهای منتشره از ریاست قربان بهزادیان نژاد بر ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی خبر داده اند شنیده شده که علی منتظری که قبلاً در جهاد دانشگاهی بوده، به عنوان رییس کمیته نخبگان و دانشگاهیان ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی انتخاب گردد.

بنا بر این گزارش؛ در حالی که از حضور ابولفضل فاتح مدیرعامل اسبق خبرگزاری ایسنا که برای ادامه تحصیل به انگلیس رفته بود در سمت مسئول بخش رسانه ای این ستاد نام برده می شود اسامی افرادی چون ظریفیان، فرشاد مؤمنی، محمدرضا تاجیک، علی عرب‏ مازار، عباس منوچهری، نجفقلی‏حبیبی، علیرضا بهشتی، محمدرضا بهشتی و.. نیز به عنوان اعضای فعال ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی نام برده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد