وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تلاش سران اصولگرا برای تغییر تصمیم قالیباف

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت که  سران این جریان تلاش خواهند کرد تا در دیدار با شهردار تهران فضای لازم برای شرکت قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری را فراهم کنند چرا که بنا بر اظهار وی، آن ها معتقدند نامزدی قالیباف منجر به شور و نشاط انتخاباتی و افزایش مشارکت عمومی می شود. 

ابولقاسم رئوفیان در گفت و گو با فرارو افزود: برهمین اساس اصولگرایان همیشه از کاندیدا شدن افرادی مانند قالیباف که به واسطه عملکرد مناسبشان مردم را ترغیب به مشارکت در انتخابات می کنند حمایت کرده اند و انصراف شهردار تهران را نیز تنها به جهت فضای فعلی حاکم بر جامعه قلمداد می کنند.

این عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری ، بدون آن که نامی از کسی ببرد ، تاکید کرد: سران جریان اصولگرا تلاش خواهند کرد در جهت تحقق استراتژی مشارکت حداکثری مردم و استحکام بخشیدن به پایه های نظام با برگزاری یک انتخابات قوی از هیچ اقدامی حتی تلاش برای انصراف قالیباف از تصمیم جدید انتخاباتی اش مبنی بر عدم کاندیداتوری چشم پوشی نکنند.

رئوفیان با بیان این مطلب که شرایط فعلی جریان اصولگرایی، اجازه اجماع در رابطه با یک کاندیدای خاص را غیر ممکن می سازد،گفت: طرح موضوع حمایت از کاندیداتوری قالیباف در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز برهمین اساس در میان اصولگرایان مطرح شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد