وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

افراطیون مذهبی، به دنبال "عبور از رهبری"

"سایت "راه سوم" وابسته به محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نوشت:
 
الیوم یئس الذین کفروا من دینکم فلا تقشوهم واخشون....
به واقع امروز دیگر کافران از دین اسلام ناامید شده اند

 
اخیراً جناب اقای رهدار (از اساتید موسسه امام خمینی (ره) وابسته به آقای مصباح) در ادامه مهروزی های برخی نزدیکان رییس جمهور و بی توجهی به نظریات رهبری گرانقدر انقلاب، طی مناظره ای با بیان این مطلب که باید از "امام (ره) و شهید مطهری عبور کنیم»

می گوید: «من معتقدم که باید از امام و شهید مطهری گذر کنیم. ما همان‌طوری که از مدرس گذر کردیم و به امام رسیدیم، باید از امام گذر کنیم و با منطق امام به کسی برسیم که همه امام را دارد به اضافه ده! شهید مطهری هم به رغم تمام بزرگی‌اش، فرزند زمان خویش است. ما از مطهری رد شدیم و حتماً رد می‌شویم، تردید نکنید لکن با مطهری و از جنس مبانی مطهری. ما در حال حاضر در حوزه ده‌ها مطهری داریم، چرا گل نمی‌کنند؟! الان ببینید گردن من روحانی چقدر کار گذاشتید. ده برابر شهید مطهری گردن من کار گذاشتید!»

 

تکیه ی گروهی از جریان های به ظاهر مذهبی، که نمایندگی ارتجاع و سطحی نگری را عهده دار هستند، بر شعارهای ظاهری و بهره گیری ابزاری از نام های مقدس بدون شناخت و فهم دقیق و صحیح هدف و راه آنها و تلاش در جهت بدعت هایی به رنگ دین ،  همچنین عدم آشنایی جریان های به اصطلاح روشن فکری، با مبانی دینی مبهمترین مسئله ی مغفول در مباحث انتخاباتی است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد