وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حضور حداکثری مردم، رمز پیروزی موسوی است

گنبدکاووس- معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در دولت خاتمی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم درانتخابات ریاست جمهوری، گفت: تنها حضور حداکثری مردم سبب پیروزی موسوی درانتخابات می‌شود.

مهدی رحمانیان، بعدازظهر پنجشنبه درجمع تعدادی از دانشجویان گنبدی درمحل ستاد میر حسین موسوی در این شهر، افزود: مردم باید درانتخابات ‪۲۲‬خرداد با حضور حداکثری خود، حماسه دوم خرداد ‪ ۷۶‬را تکرار کنند.

وی، با بیان اینکه شرایط فعلی کشور شرایط بسیار بدی است و باید این وضعیت را تغییر داد، گفت: یکی از دلایل حضور موسوی در انتخابات نیز تغییر این شرایط است که همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

رحمانیان اضافه کرد: موسوی که سابقه مدیریت کشور در دوران جنگ را دارد، می تواند این شرایط را مدیریت و وضعیت کشور را بهبود بخشد.

وی، بالا بودن نرخ تورم و بیکاری به رغم بالابودن درآمدهای نفتی و افزایش تحریمهای اقتصادی و سیاسی ناشی از دیپلماسی ماجراجویانه نادرست را ازجمله عوامل موثر در وضعیت بد کشور ذکر کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان دردولت خاتمی همچنین ابراز امیدواری کرد، مردم با حضور گسترده خود درانتخابات و انتخاب موسوی، تابوی دوره ‪ ۸‬ساله ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی را بشکنند.

رحمانیان، گفت: همانگونه که احمدی نژاد نخستین رییس جمهوری است که درمرحله دوم انتخابات به ریاست جمهوری انتخاب شد، نخستین رییس جمهوری نیز خواهد بود که عمر دولت وی بیشتر از ‪ ۴‬سال نخواهد بود.

وی، استفاده از اقوام دراداره کشور و احیای اصل ‪۱۵‬قانون اساسی، تغییر و بهبود وضعیت دانشگاهها، ایجاد تحولات فرهنگی، جلوگیری از رفتارهای غیرقانونی و توجه به خردجمعی را بخشی از اقدامات موسوی در صورت پیروزی درانتخابات برشمرد.

وی همچنین به برخی از سووالات حاضرین که تعداد آنها حدود ‪ ۳۰‬نفر بود، پاسخ داد.

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران روز جمعه بیست و دوم خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد