وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت فراکسیون اصولگرایان از احمدی نژاد

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که بر اساس تصویب شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس، نشست مجمع عمومی این فراکسیون بعدازظهر امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با حضور بیش از 172 نفر از اعضا برگزار شد، گفت: دستور کار این نشست بحث و بررسی در مورد انتخاب و معرفی کاندیداهای پیشنهادی فراکسیون اصولگرایان برای هیات رییسه مجلس در سال دوم فعالیت مجلس هشتم و گفت‌وگو درباره چگونگی اعلام نظر نسبت به کاندیدای پیشنهاد فراکسیون در انتخابات دهم ریاست جمهوری بود.

 

وی خاطر نشان کرد: در موضوع کاندیدای پیشنهادی فراکسیون برای هیات رییسه مجلس آقای دکتر لاریجانی به عنوان رییس و آقایان باهنر و ابوترابی به عنوان نواب و آقایان حاجی بابایی، میرتاج‌الدینی، قربانی، محبی‌نیا، دستغیب (نام پدر علی‌اصغر) و محمد دهقانی به عنوان دبیر و آقایان آشوری، کوهکن و ناطق نوی به عنوان ناظر انتخاب شدند.

وی همچنین ابراز داشت: در مورد دستور کار دوم نشست مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان تعدادی از اعضای فراکسیون نقطه نظرات خود را در نسبت به بیانیه فراکسیون در مورد انتخابات دهم ریاست جمهوری بیان داشتند. بعضی از نظریه تبیین شاخص‌ها و مبانی کلیدی مورد نظر اصولگرایان بدون ذکر نام از کاندیدای اصولگرای مورد نظر دفاع نمودند و تعدادی از همکاران محترم با تبیین شاخص‌های کلیدی از معرفی کاندیدایی که از توان و ظرفیت بالاتر برای پاسداری از اصول،‌ ارزش‌ها و تحقق اهداف انقلاب اسلامی برخوردار است، دفاع نمودند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: نهایتا مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان با اکثریت آراء تصمیم گرفت با صدور بیانیه‌ای جامع و ذکر شاخص‌ها و معیارهای انتخاب، جناب آقای محمود احمدی‌نژاد را به عنوان کاندیدای منتخب اصولگرایان معرفی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد