وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حامی احمدی نژاد: در منش احمدی نژاد تخریب وجود ندارد

مسئول ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی دکتر احمدی نژاد گفت: در این دوره از انتخابات ،حرمت نامزدها باید حفظ شود و در روش و منش احمدی نژاد تخریب وجود ندارد.

دکتر ابراهیم کارخانه‌ای ، چهارشنبه شب در مسجد حاج قاسم ملایر در جمع صدها تن از اقشار مختلف مردم افزود: هر روز این ملت عزیزتر، پر قدرت و عزت مندترین ملت‌ها در دنیا می‌شود و این عزت را مدیون مقام معظم رهبری و درایت‌های احمدی نژاد می‌دانیم که پیرو ولایت است.

وی اضافه کرد: از باب اعتمادسازی باید نظاره می‌کردیم تا تاسیسات به دست سازندگان انرژی اتمی مهر شود، اما فرزند برومند امام ، دکتر احمدی نژاد ،با هوشمندی و پشتوانه‌ای محکم از طرف ملت وارد عرصه خدمتگزاری شد و دستور داد قفل‌های ظالمانه که ما را به اسارت گرفته اند، شکسته شود که به تبع آن قفل تاسیسات هسته‌ای اصفهان شکسته شد.


وی گفت: با وجود تهدیدهای دشمن که می‌گفت ، اگر تاسیسات اصفهان را فعال کنید آنها را نابود می‌کنیم ، این تاسیسات با حمایت مردم راه اندازی و فعال شد.

کارخانه‌ای افزود : در ‪ ۲۰‬فروردین ‪ ۸۶‬جشن غنی‌سازی اورانیوم برگزار شد در آن روز راه اندازی سه هزار سانتریفیوژ را جشن گرفتیم، ما این عزت و قدرت را با هدایت‌های رهبر ، مردم و شجاعت شخص رییس جمهوری به دست آوردیم.

دکتر کارخانه‌ای با بیان اینکه ملت ما عاشورایی است،گفت : این ملت هر بار در هر جایی جمع شد به یاد واقعه کربلا شجاعت را به خود تزریق کرد و احمدی نژاد با پشتوانه این ملت و با قدرت و قاطعیت توانست تهدیدهای دشمن را خنثی کند.

وی با تاکید به اینکه اگر کشور در عرصه دفاعی ضعیف باشد چشم طمع دشمنان به سمت ما خواهد بود ، افزود: در سه سال اخیر تحولات عظیمی در عرصه دفاع الکترونیک جمهوری اسلامی به وجود آمد و ایران به عنوان نهمین کشور توانست ماهواره امید را به فضا پرتاپ کند.

وی تصریح کرد: پروفسور آرنولد، اهل روسیه بعد از دیدن قطعات ماهواره امید ، خطاب به مردم روسیه گفت ، ‪ ۵۰‬سال قبل کشور روسیه ماهواره‌ای با هفت کیلوگرم وزن به هوا پرتاپ کرد، اما ایران امروز ماهواره‌ای با ‪۲۴‬ کیلوگرم به فضا پرتاپ کرد و این افتخاری برای دانشمندان ایرانی است.

وی همچنین به ساخت و پرتاپ موشک قوی توسط دانشمندان ایرانی اشاره کرد و گفت: سردمداران رژیم صهیونیستی اعلام کردند با پرتاپ این موشک‌ها ‪ ۶۰‬سال به عقب برگشتیم و دیگر نمی‌توانیم این موشک را ردیابی کنیم .

وی خاطر نشان کرد : امروز ایران در عرصه علمی با ابداعات ، اختراعات و نوآوری‌های ثبت شده مقام نخست را در بین کشورهای جهان در اختیار دارد و با بیش از ‪ ۲۰‬هزار ابداع ، نظر همه مخترعین را به خود جلب کرده است.

وی همچنین به نانو و نیوتکنولوژی و غنی‌سازی ذخایر اورانیوم اشاره کرد و افزود: این همه عزت و افتخار به برکت رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و درایت رییس جمهور و دانشمندان کشور ایران اتفاق افتاده و این خدمات باعث شده کشور بیش از پیش محبوب تر و قدرتمند تر شود.

کارخانه‌ای با اشاره به اینکه تاکنون رییس جمهوری مردمی از بیش از ‪۴۰۰‬ شهر و شهرستان دیدن کرده، افزود: احمدی نزاد با زبان روزه در دانشگاه کلمبیا از مردم ایران دفاع کرد ، آیا خستگی ناپذیرتر و پر کارتر از احمدی نژاد می‌شناسید؟ عقل و انصاف حکم می‌کند که در این رابطه وی منحصر به فرد است.

وی تصریح کرد : امروز شاهدیم که در تمامی زمینه‌ها به شدت این دولت مورد تخریب قرار گرفته و در این زمینه رهبر انقلاب اسلامی فرمود تخریب نکنید برنامه هایتان را بگویید اگر مردم صلاح دیدند از روی آگاهی شما را انتخاب خواهند کرد.

کارخانه‌ای گفت: با وجود بمباران شدید تخریبی احمدی نژاد سکوت کرده، وظیفه مردم این است که با درایت انتخاب کنند و این انتخابات دو حسن بزرگ دارد، چرا که هم مردم و هم نامزدها امتحان خود را پس می‌دهند و مردم بدون اینکه تحت تاثیر قرار گیرند ، رای خود را با نیت الهی به صندوق می اندارند.

وی اظهار داشت : ما هیچگاه راضی نخواهیم بود برای اینکه نامزدمان رای بیاورد تهمت بزنیم و دروغ بگوئیم ، بلکه رای ما باید باعث مجد و عظمت مردم و کشور شود در آن زمان است که رای ارزشمند می‌شود.

کارخانه‌ای تصریح کرد: اخیرا از طرف نامزدها و طرفداران آنها دائم تورم ‪ ۲۵‬درصدی و وضعیت اقتصاد کشور مطرح می‌شود، در دوره خاتمی تورم ‪ ۲۱‬درصد ، دوره رفسنجانی ‪ ۴۹‬درصد و دوره آقای موسوی ‪ ۲۸‬درصد بوده ، حالا با توجه به این که در عرصه جهانی قیمت‌ها بالا رفته تورم ایجاد شده است، چرا اینگونه یک طرفه قضاوت می‌کنید و چرا جلوی بیگانگان افتخارات را پایین می‌آوریم؟ در این سخنرانی بیش از ‪ ۵۰۰‬نفر شرکت داشتند.

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز ‪ ۲۲‬خرداد برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد