وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی نژاد: تخریب ادامه یابد شکایت می کنم

محمود احمدی‌نژاد رقبای انتخاباتی خود را تهدید کرد در صورتی که به «تخریب‌ها و تهمت‌ها» ادامه دهند، از آنها شکایت می‌کند.
دکتر احمدی‌نژاد در نطق رادیویی خود که روز گذشته پخش شد، گفت که تاکنون در برابر «تخریب‌ها و تهمت‌ها» سکوت کرده است، اما ممکن است به خاطر «حقوق ملت» در برابر این اظهارات طور دیگری عمل کند.


رئیس جمهوری ایران افزود که اگر از «تهمت‌زنندگان» شکایت کند، آنها نمی‌توانند در دادگاه ادعاهای خود را ثابت کنند و از وی به خاطر حرف‌هایی که زده‌اند، «طلب بخشش» خواهند کرد.
به گفته آقای احمدی‌نژاد، هم‌اکنون بیش از 30 روزنامه و ده‌ها تریبون به دولت «توهین» می‌کنند و «تهمت» می‌ِزنند، با این حال «کمترین تعداد تعطیلی روزنامه» مربوط به دولت نهم است.
رئیس جمهوری ایران اظهار داشت که هیچ‌گاه دستور توقیف نشریه‌ای را صادر نکرده است.
آقای احمدی‌نژاد در بخش دیگری از نطق رادیویی خود گفت که «فحش دادن 24 ساعته 40 روزنامه» به وی و دولتش، «آگاهی جامعه را بالا می‌برد.»
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین افزود: «شیوه تبلیغات برخی نامزدها تعدی به حقوق مردم است و قانون هم آن را ممنوع کرده است.»
سه نامزد ریاست جمهوری ایران در حالی از سوی محمود احمدی‌نژاد تهدید به شکایت شده‌اند که در نطق‌های رادیو و تلویزیونی و سخنرانی‌های انتخاباتی خود بار‌ها نسبت به  عملکرد چهارساله دولت نهم حملات شدیدی را انجام داده اند.
مهدی کروبی روز گذشته به صراحت اعلام کرد که وی به همراه دو نامزد دیگر نگران وضعیت موجود است و تلاش می‌کند تا احمدی‌نژاد در انتخابات پیروز نشود.
وی شنبه هفته جاری نیز در سخنانی به نامزد‌های انتخاباتی هشدار داد که از «تخریب» دولت بپرهیزند.
احمدی‌نژاد اظهار داشت که طی چهار سال گذشته، حجم انتقادات و تخریب‌ها علیه دولت «افزایش شدیدی» داشته است، اما وی ترجیح داده که در چنین فضای «آلوده‌ای» سکوت کند.
رئیس جمهوری ایران گفت که در مناظره‌های انتخاباتی‌اش به این «انتقاد‌ها و تخریب‌ها» پاسخ خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد